Τη δεύτερη Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη οργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) την ερχόμενη Πέμπτη 27 Ιουνίου, στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο Ηράκλειο Κρήτης, με στόχο τη διάχυση γνώσης και άριστων πρακτικών εξυπηρέτησης στα στελέχη της Κρήτης.
Η ημερίδα θα διαρκέσει από τις 9.30 το πρωί έως τις 4.00 το απόγευμα με τη συμμετοχή έξι εταιρειών, οι οποίες θα παρουσιάσουν βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης που εφαρμόζουν στην εταιρεία τους.
Το πρόγραμμα αναλυτικά:
9.30-10.00: Προσέλευση
10.00-10.15: Χαιρετισμός του Προέδρου του Δ.Σ. του ΕΙΕΠ, κ. FrankThibaut
10.15-10.50: PRAKTIKERHELLASAE: “Αποκωδικοποίηση των τάσεων της αγοράς σε ενέργειες που προσδίδουν αξία στον καταναλωτή”
10:50-11:35: LEAD ON BOARD INTERNATIONAL: “Λόγω τιμής”
11.35-12.05: Διάλειμμα
12.05-12.40: METRIC GLOBAL NETWORK: “«Anywhere and Anytime» WiFi και ιστορίες καθημερινής Εξυπηρέτησης”
12.40-13.25: ΞΥΝ ΑΕ “Διαχείριση παραπόνων-πρωτόκολλο και δεξιότητες”
13.25-14.25: Διάλλειμα
14.25-15.10: SLEED: “Digital Marketing και Πωλήσεις”
15.10-15.45: ENARTIA: “Enartia, ας γνωριστούµε!”
Η Ημερίδα Εξυπηρέτησης της Κρήτης γίνεται στο πλαίσιο ενός προγράμματος ημερίδων του ΕΙΕΠ ανά την Ελλάδα. Με το πρόγραμμα διοργάνωσης εκπαιδευτικών ημερίδων, το ΕΙΕΠ δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε ποιοτική εκπαίδευση από σημαντικούς παίκτες της αγορά, με στόχο την ανάπτυξη της εταιρικής κουλτούρας εξυπηρέτησης πελατών.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορεί να επικοινωνεί κανείς με το ΕΙΕΠ στο [email protected], 2106686370, ή στο Facebook.