Στα χέρια των αρχών βρίσκεται από χθες το πρωί μια 22χρονη αλλοδαπή στο Ηράκλειο, κατηγορούμενη για κλοπή και υπεξαίρεση από την επιχείρηση όπου εργαζόταν.
Σύμφωνα με την καταγγελία του 38χρονου αλλοδαπού ιδιοκτήτη, η νεαρή κοπέλα αφαιρούσε συστηματικά χρήματα από το ταμείο. Από τον Μάρτιο έως και τις 19 Ιουνίου 2026, κατάφερε να αποσπάσει σταδιακά το ποσό των 9.000 ευρώ.
Επιπλέον χθες (23.06.2026) τα ξημερώματα η 22χρονη ενώ βρισκόταν άλλος εργαζόμενος στην επιχείρηση αφαίρεσε το χρηματικό ποσό των 1.000 ευρώ. Σε έρευνα που ακολούθησε στο σπίτι της, οι αστυνομικοί εντόπισαν και κατέσχεσαν το τελευταίο ποσό των 1.000 ευρώ.
Η προανάκριση ενεργείται από την Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ηρακλείου.
