«Τα παράπονά σας στον δήμαρχο» και μάλιστα ηλεκτρονικά. Στο Δήμο Μαλεβιζίου φαίνεται ότι αποδίδει η γνωστή «γραμμή δημότη» η οποία έχει δεχτεί 1008 αιτήματα πολιτών. Από αυτά έχουν επιλυθεί τα 799, άλλα 94 είναι σε διαδικασία διεκπεραίωσης, ενώ έχει γίνει και αυτόματη ανάθεση μέσω του συστήματος σε 67 ακόμα. Τέλος σε 48 αιτήματα εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες του δημοσίου εκτός του Δήμου Μαλεβιζίου.
«Η «Γραμμή δημότη» για εμάς είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας των δημοτών μας» τόνισε ο δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας, προσθέτοντας ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Δήμου Μαλεβιζίου έχει βασικό στόχο την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Η «Γραμμή Δημότη 15330» αλλά και η εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα «Δημότης Μαλεβιζίου», δέχονται κλήσεις και αναφορές για διάφορα καθημερινά ζητήματα που απασχολούν τους δημότες όπως: καθαριότητα, εργασίες πρασίνου, επιδιόρθωση οδοποιίας, επίλυση προβλημάτων ηλεκτροφωτισμού, ύδρευσης, άρδευσης, αναφορές αδέσποτων κλπ.
Επίσης η «Γραμμή Δημότη 15330» δέχεται και κλήσεις από ανήμπορους, άπορους ή ευπαθείς ομάδες που δεν μπορούν να μετακινηθούν ώστε η Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Μαλεβιζίου να αναλάβει την εξυπηρέτηση των αναγκών τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι όλα τα αιτήματα που εισέρχονται στο Δήμο Μαλεβιζίου μέσω της «Γραμμής Δημότη 15330» αλλά και μέσω της εφαρμογής «Δημότης Μαλεβιζίου» αποκτούν μοναδικό ψηφιακό αριθμό αιτήματος, που επιτρέπει την παρακολούθηση της πορείας του κάθε αιτήματος και την ενημέρωση του δημότη για την εξέλιξη μέχρι την ολοκλήρωσή του.