ΣΗΜΑ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ epistoles

Μετά την κακοκαιρία της 13/11/2019 κόπηκε το ρεύμα μετά από μια βλάβη στο στύλο της ΔΕΔΔΗΕ. Για να δηλώσω την βλάβη κάλεσα στο 11500 και με είχαν για περίπου 70 λεπτά(!) σε αναμονή (όταν έφτανε η αναμονή στα 14 λεπτά περίπου έπεφτε η γραμμή και έπρεπε να ξανα καλέσω).

Το αποτέλεσμα είναι να μου έρθει ο λογαριασμός του κινητού μου και να είναι πλέον του πάγιου μου, φουσκωμένος κατά 50 ευρώ(!) λόγω κλήσεων σε πενταψήφιους αριθμούς (μόνο στο 11500 κάλεσα και μόνο αυτή τη μέρα).

Δεν μπορούν απλά να τους καλείς σε έναν αριθμό και να απαντούν μόλις είναι διαθέσιμοι για να μη σε έχουν σε αναμονή και να πρέπει να πληρώσεις τόσα πολλά; Και στο κάτω -κάτω καλείς για να τους δηλώσεις ότι κάπου το δικό τους δίκτυο έχει πρόβλημα.

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία

Σπινθουράκης

Αντώνιος