Η κατάθεση θείου του άτυχου κτηνοτρόφου Γιώργη Ξυλούρη, πριν από λίγες ημέρες ενώπιον της αρμόδιας ανακρίτριας Ρεθύμνου, έχει προκαλέσει τα «πυρά» της οικογένειας Καλομοίρη που προαναγγέλλει μηνύσεις. Ο μάρτυρας καταθέτει ότι άκουσε τη μητέρα του 29χρονου Μ. Καλομοίρη να του φωνάζει: «Σκύλε, σκότωσες και τον πατέρα σου;».
Η κατάθεση αυτή καταδεικνύει ότι η οικογένεια Ξυλούρη επιμένει στον ισχυρισμό ότι ο Μ. Καλομοίρης σκότωσε τον ίδιο του τον πατέρα.
Να σημειωθεί ότι τα δύο όπλα που παραδόθηκαν στην αστυνομία-μετά το διπλό φονικό-ταυτοποιήθηκαν στα εγκληματολογικά εργαστήρια της ΕΛ.ΑΣ με τους κάλυκες, που βρέθηκαν στο σημείο της συμπλοκής, δηλαδή επτά από το όπλο Καλομοίρη και ένας από το όπλο Ξυλούρη.
Επίσης, ανιχνεύτηκε αντίστοιχα DNA και των δύο, του προφυλακισμένου νεαρού και του άτυχου κτηνοτρόφου.
Με βάση τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας, ο μάρτυρας υποστηρίζει στην κατάθεση που έδωσε στις 11 Μαίου στην ανακρίτρια Ρεθύμνου: «Ο πατέρας του, Λευτέρης Καλομοίρης, φώναζε ότι είναι μέσα τα κοπέλια. Εγώ που στο μεταξύ είχα βγει από το καφενείο, ρώτησα τον Λευτέρη με ποιον τα έχουν.
Προσπαθούσα να καταλάβω τι έχει συμβεί… Ο Μ. Καλομοίρης έπαιξε δύο μπουνιές στον πατέρα του που προσπαθούσε να τον ηρεμήσει. Ο Μ. Καλομοίρης ήταν αφηνιασμένος, εκτός εαυτού και φώναζε: «πουτ.. παιδί θα σε γαμ.., απόψε θα σε σκοτώσω». Μπήκαμε μέσα στο σπίτι με τον πατέρα του Γιώργη και ανεβαίναμε τις σκάλες.
Ακούγαμε τον Μανόλη να φωνάζει και να βρίζει. Όταν έφθασα στο διαμέρισμα, χτυπάμε την πόρτα, μας ανοίγει ο Ν. μπαίνουμε μέσα και ξανακλειδώνει. Έψαξα τον Γιώργη στην κρεβατοκάμαρα. Δεν τον βρήκα. Η γυναίκα του ούρλιαζε. Τους είπα ότι έφυγε. Εγώ ήμουν ο τελευταίος που έφυγα από το σπίτι. Όταν κατέβαινα από τις σκάλες, άκουσα πυροβολισμούς. Όταν έφθασα, είδα άτομα να κρατούν τον Γιώργη. Άκουσα τη μάνα του Μανώλη να λέει «σκύλε και τον πατέρα σου σκότωσες;».
Είδα τον Μανώλη Καλομοίρη να έχει πάρει αγκαλιά τον πατέρα του. Τον Γιώργη τον κρατούσαν ο Χ. και ο Ν. Ξ. για να τον βάλουν στο αγροτικό του Ντ. Όταν άκουσα τη μάνα του Καλομοίρη να λέει «σκύλε, σκότωσες και τον πατέρα σου;» εγώ του είπα: «σκύλε ένα παιχνίδι που το έβγαλες» εννοώντας ότι τους σκότωσε και τους δυο. Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια που είπα και ούρλιαζα για να φύγει το αυτοκίνητο διότι πίστευα ότι ο Γιώργης είναι ζωντανός».
Οργισμένη αντίδραση από την πλευρά Καλομοίρη
Το περιεχόμενο της κατάθεσης του θείου του Γ. Ξυλούρη προκάλεσε την οργισμένη αντίδραση της οικογένειας Καλομοίρη. Προαναγγέλλονται μάλιστα μηνύσεις κατά του συγκεκριμένου μάρτυρα, υποστηρίζοντας ότι τα όσα ισχυρίζεται ατιμάζουν τον κατηγορούμενο και διασύρουν τη μνήμη του νεκρού πατέρα του.
Σε δήλωσή του ο εκ των συνυπερασπιστών του Μ. Καλομοίρη κ. Διονύσης Βέρρας προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Από τις πρώτες ημέρες ισχυρίζομαι, ότι ορισμένοι όχι μόνο ότι δεν βοηθούν τις οικογένειες να πορευθούν ειρηνικά και με ασφάλεια, αλλά με την ανευθυνότητα και τον αμοραλισμό τους δυναμιτίζουν το όποιο κλίμα κατευνασμού και ναρκοθετούν τις προσπάθειες της υπόλοιπης κοινωνίας για την υποβοήθηση των δύο οικογενειών και την ομαλοποίηση της κατάστασης.
Επομένως, η εν λόγω μαρτυρική κατάθεση που δόθηκε στον ανακριτή και που είδε το φως της δημοσιότητας, αποτελεί άθλια και πρωτοφανή μεθόδευση νοσηρού εγκεφάλου, εμφανίζει δε κάποιους να συνεχίζουν αμετανόητα και κόντρα στα ευρήματα και την πραγματικότητα να αναπαράγουν το ίδιο κακόγουστο και κατάπτυστο παραμύθι, ότι δηλαδή τάχα ο κατηγορούμενος εντολέας μου πυροβόλησε και σκότωσε τον πατέρα του και μάλιστα εμπλουτισμένο τη φορά αυτή με «λόγια» της δυστυχισμένης μητέρας του ότι τάχα του φώναζε τη στιγμή του θανατηφόρου συμβάντος: «Σκύλε τον πατέρα σου σκότωσες».
Αυτή η αθλιότητα ειλικρινά σοκάρει, δεν βοηθάει σε τίποτα την κοινωνική ειρήνευση και προκαλεί έντονα συναισθήματα θλίψης κι αποστροφής. Αναμφίβολα δε διασύρει τη μνήμη του νεκρού πατέρα του κατηγορούμενου εντολέα μου και συγχρόνως ατιμάζει τον ίδιο και όλη του την οικογένεια.
Στο βαθμό που με αφορά ως συνυπερασπιστής του κατηγορουμένου θα ζητήσω την άμεση υποβολή μήνυσης κατά του εν λόγω «ψευδομάρτυρα» για την βάρβαρη καταπάτηση της αλήθειας και την πρωτοφανή ηθικοκοινωνική απαξία της όλης του συμπεριφοράς».