Μετράμε αντίστροφα!

Εκδήλωση για τα 80 χρόνια.

Δείτε το σχετικό video

αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης

Έσπασε την καραντίνα και πήγε στο αεροδρόμιο Ηρακλείου  για να ταξιδέψει για τη χώρα του ενώ είχε κοροναϊό.

Ο λόγος για έναν Ισραηλινό, ο οποίος συνελήφθη προχθες και του επιβλήθηκε και πρόστιμο 5000 ευρώ.

Πρόστιμο επιβλήθηκε από την Αστυνομία του Ρεθύμνου προχθες και σε δύο ιερόδουλες (2000 ευρώ στην καθεμία) γιατί μετά από ελέγχους της τοπικής ΕΛ.ΑΣ διαπιστώθηκε ότι δεν είχαν κάνει self test. Επίσης επιβλήθηκε αναστολή λειτουργίας 15 ημερών στον οίκο ανοχής.

Τέλος στο Ρέθυμνο βεβαιώθηκαν πρόστιμα για τη μη χρήση μάσκας σε έναν πελάτη ενός σούπερ μάρκετ, σε έναν υπάλληλο ενός σουπερ μάρκετ και σε έναν επιβάτη λεωφορείου.