Η εφημερίδα "ΠΑΤΡΙΣ" κλείνει 80 χρόνια ενημέρωσης και ιστορίας, 1946-2026

Αστυνομικό Μέγαρο Ρεθύμνου

Δύο άνδρες και μια γυναίκα συνελήφθησαν χθες το μεσημέρι, σε περιοχή του Δήμου Μυλοποτάμου, από αστυνομικούς του Τμήματος Αστυνομικών Επιχειρήσεων Μυλοποτάμου,  κατηγορούμενοι για παραβάσεις της Νομοθεσίας περί ναρκωτικών ουσιών. Σε έλεγχο που έγινε στα αυτοκίνητά τους κατασχέθηκαν:

  • 44,6 γραμμάρια κάνναβης σε μορφή σοκολάτας,
  • Πέντε τεμάχια χαρτιού εμποτισμένα με LSD,
  • Κύβος ζάχαρης εμποτισμένος με LSD
  • Μία αυτοσχέδια νάιλον συσκευασία περιέχουσα ναρκωτική ουσία MDMA και
  • Ένα δισκίο ecstasy.

Η προανάκριση διενεργείται από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρεθύμνης.