ΕΝΕΕΓΥΛ: Από Πάσχα στον Σεπτέμβρη και οι μαθητές ακόμα «πρόσφυγες»

Στο «κόκκινο» είναι η αγωνία των γονέων των μαθητών του ΕΝΕΕΓΥΛ που ουσιαστικά παραμένουν άστεγοι, παρά τις διαβεβαιώσεις της Δημοτικής Αρχής, που είχε δεσμευτεί ότι θα έλυνε τάχιστα το πρόβλημα της προσωρινής εγκατάστασής τους σε οικίσκους στο δημοτικό ακίνητο της Νέας Αλικαρνασσού, το αργότερο ως το Πάσχα, και τελικά φτάνουμε μια ανάσα πριν από το Σεπτέμβρη και οι μαθητές του σχολείου παραμένουν «πρόσφυγες» στον τόπο τους.

Όπως είναι γνωστό, η2η ΣΑΕΚ (Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Κατάρτισης) προσφέρθηκε σε πρώτο επίπεδο να δώσει λύση όταν «έσκασε» το πρόβλημα της στέγασης των μαθητών, μέχρι να γίνει η προμήθεια των αναγκαίων οικίσκων για την προσωρινή στέγαση των μαθητών. Ωστόσο, παρά τις πολιτικές δεσμεύσεις που υπήρχαν, η μια αναβολή διαδέχτηκε την άλλη, με αποτέλεσμα τα παιδιά να αναγκαστούν να ολοκληρώσουν τη σχολική σχολική χρονιά στις εγκαταστάσεις της ΣΑΕΚ, όπου ουσιαστικά γίνεται κατάχρηση της φιλοξενίας της σχολής,που είναι γνωστό ότι δεν έχει τις προδιαγραφές του χώρου και των υποδομών για να σηκώνει ένα τέτοιο βάρος

. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι οι διαθέσιμοι χώροι είναι περιορισμένοι, με αποτέλεσμα για παράδειγμα δύο τμήματα να συμπτύσσονται σε μια αίθουσα, με ό,τι αυτό σημαίνει πρακτικά για τις συνθήκες διεξαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας και μάλιστα σε μαθητές με ειδικές ανάγκες. Η πλευρά του Δήμου Ηρακλείου ισχυρίζεται ότι η εμπλοκή με τις αίθουσες των οικίσκων οφείλεται στην ΚΤΥΠ, πουενώ υποσχέθηκε ότι θα τις στείλει δεν το έκανε, με αποτέλεσμα τώρα να επανεκκινεί τώρα τη διαδικασία προμήθειας των οικίσκων για να παραγγελθούν με ίδια έσοδα.

Ωστόσο, αυτό το οποίο τονίζει η πλευρά των γονέων είναι ότι ο Δήμος, οφείλει να ξεκαθαρίσει πολύ συγκεκριμένα πότε τα παιδιά θα μπουν στους προσωρινούς οικίσκους που θα τοποθετηθούν στο δημοτικό ακίνητο και αν υπάρχει πρόθεση να αξιοποιηθεί ξανά ο χώρος της ΣΑΕΚ θα πρέπει να υπάρξουν δεσμεύσεις και για τους χρόνους και για το πλαίσιο λειτουργίας, διότι δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται η σχολή με τη λογική του «ουδέν μονιμότερον του προσωρινού».