ΔΕΥΑΗ

Πολλαπλά εμφράγματα προκάλεσε η ΔΕΥΑΗ στις Βασιλειές, όταν δεκάδες καταναλωτές πήραν στα χέρια τους λογαριασμούς του νερού και διαπίστωσαν ότι κυριολεκτικά ανταγωνίζονται αυτούς του ηλεκτρικού ρεύματος. Νοικοκυριά βρέθηκαν  από τη μια στιγμή στην άλλη να καλούνται να πληρώσουν αστρονομικά ποσά και συγκεκριμένα της τάξεως των 3.000 ευρώ, ενώ αίσθηση προκάλεσε περίπτωση συμπολίτη μας, η χρέωση του οποίου έφτασε στις 3.500 ευρώ όταν μάλιστα την περίοδο κατανάλωσης εκείνος βρισκόταν εκτός Κρήτης.

Ομάδα συμπολιτών μας βρέθηκε χθες στα γραφεία της ΔΕΥΑΗ για να εκφράσουν τη διαμαρτυρία και την αγανάκτησή τους για τους λογαριασμούς που έλαβαν, που όπως αποδείχτηκε έγραφαν και τον αέρα… Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι, σύμφωνα με τους κατοίκους, τα υδρόμετρα είχαν αλλάξει και θεωρητικά τουλάχιστον δεν θα έπρεπε να εμφανίζουν τέτοιας μορφής προβλήματα, αφού γι’ αυτό ακριβώς τον λόγο γίνεται η αντικατάστασή τους.

Από την πλευρά τους τα στελέχη της ΔΕΥΑΗ και συγκεκριμένα ο πρόεδρος κ. Γιώργος Βουρεξάκης ζήτησε από τους καταναλωτές να μην πληρώσουν τους λογαριασμούς, διαβεβαιώνοντας τους ότι θα δοθεί λύση στο πρόβλημα που έχει ανακύψει. Ο ίδιος με δηλώσεις του στην «Π» τόνισε ότι έχει γίνει αντικατάσταση των παλαιών ρολογιών που ήταν χαλασμένα, τα οποία ανανεώθηκαν από νέα τα οποία όμως δεν ανήκαν στην κατηγορία των «έξυπνων» υδρομέτρων. Αυτό θα γίνει στο πλαίσιο του εμβληματικού Φιλόδημου, που θα χρηματοδοτήσει την αντικατάσταση 20 χιλιάδων  χιλιομέτρων.

Στο μεσοδιάστημα τοποθετήθηκαν ογκομετρικά ρολόγια, τα οποία δυστυχώς «γράφουν» και αέρα. Σε κάθε περίπτωση είναι κατανοητή η αγωνία του κόσμου και η ΔΕΥΑΗ θα παρέμβει και θα φροντίσει να διαχειριστεί την κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Για τον λόγο αυτό θα πρέπει οι πολίτες να σπεύσουν στην υπηρεσία με τον  «φουσκωμένο» λογαριασμό τους όχι για να τον πληρώσουν αλλά για να εξεταστεί από την υπηρεσία και να φροντίσει για την αποκατάσταση του προβλήματος μέσα από διάφορες τεχνικές λύσεις που θα εξεταστούν.