ΔΕΥΑΗ

Ένα μηχανογραφικό πρόβλημα, που προέκυψε, φέρνει τα πάνω κάτω στους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΗ, οι οποίοι εμφανίζονται υπερβολικά «φουσκωμένοι». Καταναλωτές παραλαμβάνουν λογαριασμούς με τους οποίους καλούνται να πληρώσουν διπλάσια ποσά από τις συνήθεις χρεώσεις, γεγονός που έχει προκαλέσει πανικό σε πολλά νοικοκυριά.

Ψυχραιμία συνιστά η ΔΕΥΑΗ με ανακοίνωσή της που, όπως εξηγεί, πρόκειται για λάθος το οποίο οφείλεται σε μηχανογραφικό πρόβλημα που έφερε τα πάνω κάτω, αλλάζοντας τις χρεώσεις των λογαριασμών.

Με δηλώσεις του στην «Π» ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΗ κ. Γιώργος Βουρεξάκης τονίζει ότι το πρόβλημα αφορά σε ένα περιορισμένο αριθμό καταναλωτών και μάλιστα σε μια περιορισμένη έκταση της πόλης. Ειδικότερα, όπως εξηγεί, αριθμητικά η εμπλοκή αυτή αφορά σε  περισσότερους  από 600 καταναλωτές σε μια ακτίνα που αναπτύσσεται από την πλατεία Κύπρου (δηλαδή από το ύψος που συμβάλλουν οι οδού Χρυσοστόμου, Χ. Τρικούπη, Γ. Γεωργιάδη, Έβανς) μέχρι Άγιο Κωνσταντίνο και τους γύρω δρόμους.

Ο κ. Βουρεξάκης τονίζει ότι οι υπηρεσίες της ΔΕΥΑΗ είναι στη διάθεση των πολιτών προκειμένου να ελεγχθούν οι λογαριασμοί τους και να διασταυρωθούν οι λάθος χρεώσεις, που προέκυψαν από το μηχανογραφικό πρόβλημα.

Νωρίτερα με σχετική ανακοίνωσή της, η ΔΕΥΑΗ τονίζει μεταξύ άλλων ότι  «οι δημότες που κατοικούν στο τομέα 026 (από πλατεία Κύπρου μέχρι Άγιο Κωνσταντίνο και γύρω δρόμους)  θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ο  λογαριασμός της ΔΕΥΑΗ που έχουν στα χέρια τους είναι εσφαλμένος, λόγω μηχανογραφικού προβλήματος.

Παρακαλούμε λοιπόν να μην τον λάβουν υπόψιν. Σύντομα θα παραλάβουν τον ορθό λογαριασμό του 4ου τριμήνου του 2018.  Εάν όμως έχουν ήδη εξοφλήσει τον λογαριασμό αυτό, τότε το ποσόν θα πιστωθεί αυτόματα στο νέο λογαριασμό».