Carrefour

Η γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour αποφάσισε να αναλάβει πρωτοβουλία για τη μείωση των τιμών σε ορισμένα αγαθά. Ετσι, τοποθετεί ταμπελάκι σε προϊόντα, που έχουν αλλάξει συσκευασία, κοστίζουν περισσότερο και το περιεχόμενό τους έχει περιοριστεί. Το κάνει σε προϊόντα όπως σοκολάτες Lindt, το τσάι Lipton Ice Tea και άλλα προκειμένου να πιέσει τους κορυφαίους προμηθευτές καταναλωτικών αγαθών Nestle,  PepsiCo και Unilever να μειώσουν τις τιμές.

Με την πρωτοβουλία αυτή, η Carrefour θέλει να έχει την υποστήριξη των καταναλωτών, καθώς οι εταιρείες σούπερ μάρκετ το επόμενο διάστημα πρόκειται να προχωρήσουν σε διαπραγματεύσεις με τις τις μεγαλύτερες εταιρείες καταναλωτικών προϊοντων για να κλείσουν συμβόλαια. Οι συζητήσεις αυτές αναμένεται να ολοκληρωθούν στις 15 Οκτωβρίου.

“Προφανώς, ο στόχος του στιγματισμού αυτών των προϊόντων είναι να μπορούμε να πούμε στους κατασκευαστές να ξανασκεφτούν την τιμολογιακή τους πολιτική”, δήλωσε σε συνέντευξη ο Stefen Bompais, διευθυντής επικοινωνίας πελατών της Carrefour.

Σε αυτή την πρωτοβουλία η Carrefour υποστηρίζεται από τον υπουργό Οικονομικών Μπρούνο Λεμέρ, ο οποίος τον Ιούνιο κάλεσε 75 μεγάλους λιανοπωλητές και ομάδες καταναλωτών στο υπουργείο, προτρέποντάς τους να μειώσουν τις τιμές. Μετά από έναν νέο γύρο συναντήσεων τον περασμένο μήνα, ο Le Maire είπε ότι η Unilever, η Nestle και η PepsiCo ήταν μεταξύ των εταιρειών που δεν τηρούσαν την προτροπή για χαμηλότερες τιμές.

Από τη Δευτέρα, η Carrefour έχει στιγματήσει 26 προϊόντα στα καταστήματά της στη Γαλλία με ετικέτες που γράφουν: «Αυτό το προϊόν έχει μειώσει τον όγκο του ή την ποσότητά του και η πραγματική τιμή του από τον προμηθευτή έχει αυξηθεί».