Αξιόπλοο και μάχιμο μετά από μια μικρή περίοδο «αδράνειας» θα είναι το σκάφος του Λιμενικού Σώματος που παραχώρησε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Χερσονήσου στο Β Λιμενικό Τμήμα της περιοχής. Η μηχανή του σκάφους είχε παρουσιάσει βλάβη με αποτέλεσμα το σκάφος να παραμένει παροπλισμένο. Από τις Λιμενικές Υπηρεσίες ζητήθηκε η επισκευή της, όμως κρίθηκε ασύμφορη και με απόφαση που πήρε σε σύντομο χρόνο το Λιμενικό Ταμείο αποφάσισε την αγορά μιας νέας.
Σύμφωνα με τη διοικήτρια του Λιμενικού Τμήματος Χερσονήσου κα Αθανασία Περισυνάκη, η μηχανή θα δοκιμαστεί τις επόμενες ημέρες, καθώς λόγω των καιρικών συνθηκών που επικρατούν το τελευταίο διάστημα δεν επιχειρήθηκε ο πλους του.
«Η μηχανή είναι αυτό που πραγματικά χρειαζόμασταν για το συγκεκριμένο σκάφος. Η απόφαση του Λιμενικού Ταμείου Χερσονήσου ήταν άμεση και αντικαταστάθηκε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Η μηχανή που παρουσίασε βλάβη είχε αγοραστεί και παλαιότερα από το Λιμενικό Ταμείο. Κι αυτή τη φορά οι διαδικασίες κινήθηκαν πολύ γρήγορα και σε διάστημα περίπου ενός μήνα υπήρξε αντικατάσταση» ανέφερε η κα Περισυνάκη.
Το σκάφος που διαθέτει το Λ.Σ στη Χερσόνησο αποτελεί ένα πολύτιμο «όπλο» για τους λιμενικούς και για τις ανάγκες που προκύπτουν στην περιοχή. Πέρυσι παραχωρήθηκε και κάλυψε τις μεγάλες και διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες της περιοχής.
Όπως έχει γράψει η «Π» πρόκειται για ένα πλωτό μέσο τύπου R.I.B. με πολυεστερική γάστρα στιβαρής κατασκευής μήκους 7,13μ., πλάτους:2,53 μ. και ανώτατο αριθμό επιβαινόντων 8. Διαθέτει δύο δεξαμενές χωρητικότητας 220 λίτρων έκαστη προσφέροντας συνολικά αυτονομία περίπου 22 ωρών. Η γάστρα ειναι κατάλληλα κατασκευασμένη ώστε το σκάφος δύναται να επιχειρεί με το 50% των ασεροθαλάμων ξεφούσκωτους ενώ παραμένει αβύθιστο και με το 75% των αεροθαλάμων ξεφούσκωτους.
Το σκάφος μπορεί να επιχειρεί με κινητήρα μέγιστης ιπποδύναμης 300 HP και διαθέτει υδραυλικό τιμόνι και χειριστήριο βαρέος τύπου ενώ επί αυτού είναι τοποθετημένη μηχανή HONDA 150HP
Στην κονσόλα του εκτός των λοιπών ναυτιλιακών οργάνων υπάρχει και οθόνη διακυβέρνησης τελευταίας τεχνολογίας (με δυνατότητα χειρισμού απο κινητό τηλέφωνο μέσω bluetooth) με ενσωματωμένο GPS και βυθόμετρο ενώ ειναι συμβατό με συσκευή ραντάρ η οποία δύναται να τοποθετηθεί εφόσον απαιτηθεί.
Το Λ.Σ. 1210 είναι κατηγορίας ΑΙΙΙ και είναι επανδρωμένο με έμπειρο τριμελές μόνιμο πλήρωμα έναν κυβερνήτη, έναν αρμενιστή και έναν μηχανοδηγό, ενώ τα περισσοτερα στελέχη που υπηρετούν στο τμήμα διαθέτουν τα προσόντα για την διακυβέρνησή του γεγονός που συμβάλλει στην μείωση του χρόνου επέμβασης σε περίπτωση που απαιτηθεί. Δύναται να επιχειρεί όλο το έτος σε αντίθεση με το προϋφιστάμενο το οποίο ήταν κατηγορίας «Ε» (βοηθητικό) και ήταν ενεργό από Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο.