Ένας από τους πολλούς Ηρακλειώτες μαθητές που τα πήγαν περίφημα στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις, είναι ο Μάρκος Τζίκας. Ο πρωταθλητής του τμήματος δισκοβολίας του ΟΦΗ, βλέπει το όνειρο του να γίνεται πραγματικότητα.
Όπως αναφέρει το τμήμα στίβου του ΟΦΗ στην ανάρτησή του:
“Με δύο 20άρια σε Χημεία και Βιολογία, ο Μάρκος μας μαθητής του 3ου λυκείου Ηρακλείου, συγκέντρωσε 19.025 μόρια και βάζει πλώρη για την Ιατρική Σχολή. Το όνειρο του να γίνει γιατρός γεννήθηκε από τα χρόνια του Γυμνασίου, ενώ η συμμετοχή του σε εκπαιδευτικά προγράμματα και θερινά μαθήματα Ιατρικής ενίσχυσε ακόμη περισσότερο την αγάπη του για το αντικείμενο.
Παρά τις αυξημένες απαιτήσεις της χρονιάς, κατάφερε να συνδυάσει με επιτυχία την προετοιμασία για τις Πανελλαδικές με τον πρωταθλητισμό στη δισκοβολία. Η επιτυχία του αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία αν αναλογιστεί κανείς ότι, στην απαιτητική χρονιά της Γ’ Λυκείου, συνέχισε να προπονείται και να αγωνίζεται σε υψηλό επίπεδο κάτω όμως από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες – χάνοντας πολύτιμο χρόνο από το διάβασμα του – καθώς οι αθλητές του Ηρακλείου έχουμε πει επανειλημμένως ότι έχουν εκδιωχθεί ουσιαστικά από το Στάδιο Ελευθερίας λόγω των εργασιών ανακατασκευής του που παραμένουν στάσιμες εδώ και καιρό…
Παρ’ όλα αυτά, πέτυχε τον μεγάλο του στόχο, δικαιώνοντας τους κόπους, την επιμονή και την αφοσίωση του”.
