Έπειτα από εντατικές εργασίες της ΔΕΥΑΗ αποκαταστάθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης, η σοβαρή ζημιά που είχε υποστεί ο τροφοδοτικός αγωγός ύδρευσης στην περιοχή του ΠαΓΝΗ.
Η υδροδότηση θα επανέλθει σταδιακά μέχρι το βράδυ στις περιοχές που είχαν επηρεαστεί και ειδικότερα Βελόνι Κάμπος, κολυμβητήριο, Παγκρήτιο και περιοχή ΕΛΜΕΠΑ.
