Μετράμε αντίστροφα!

Εκδήλωση για τα 80 χρόνια.

Δείτε το σχετικό video

Αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης»: Σεβαστείτε τους κανόνες για να αποφύγουμε το  κυκλοφοριακό κομφούζιο

Ο Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων Κρήτης ζητά από τον κόσμο να σεβαστεί την προσπάθεια που καταβάλλεται καθημερινά για την καλύτερη λειτουργία του αεροδρομίου “Νίκος Καζαντζάκης”.

Μαζί με άλλους φορείς, απευθύνει έκκληση προς τους πολίτες και τους επαγγελματίες για τον σεβασμό των κανόνων οδικής κυκλοφορίας και ασφάλειας, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για τις σοβαρές καθυστερήσεις και την υποβάθμιση της εικόνας του τόπου.

Όπως επισημαίνεται στην επιστολή, παρά τις σημαντικές και στοχευμένες παρεμβάσεις που έχουν υλοποιηθεί το τελευταίο διάστημα για την αντιμετώπιση του χρόνιου προβλήματος στο λεγόμενο «πορτάκι» των αφίξεων —γεγονός που διευκόλυνε αισθητά την πρόσβαση και την αποχώρηση των οχημάτων— η κατάσταση απειλείται καθημερινά από την έλλειψη πειθαρχίας. Ενώ οι ξένοι επισκέπτες επιδεικνύουν υπομονή και συμμορφώνονται πλήρως, παρατηρείται το φαινόμενο πολλοί συντοπίτες μας να αγνοούν επιδεικτικά τις οδηγίες του προσωπικού συντονισμού.

Αυθαίρετες διελεύσεις

Οι φορείς καταγγέλλουν ότι ορισμένοι πολίτες επιλέγουν να διασχίζουν τον δρόμο αυθαίρετα, είτε εκτός των καθορισμένων διαβάσεων είτε σε μη επιτρεπόμενα σημεία. Η συμπεριφορά αυτή διακόπτει απότομα την κυκλοφορία των οχημάτων και προκαλεί αλυσιδωτά προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του αεροδρομίου. Το προσωπικό που συντονίζει αυτή τη δύσκολη διαδικασία καταβάλλει καθημερινά υπεράνθρωπες προσπάθειες, οι οποίες όμως υπονομεύονται από την έλλειψη συνεργασίας.

Οι συνέπειες αυτών των συμπεριφορών δεν περιορίζονται στον χώρο του αερολιμένα. Οι αρχές προειδοποιούν ότι οι οδηγοί και οι συνοδοί των επιβατών έρχονται αντιμέτωποι με μεγάλες καθυστερήσεις, οι οποίες επεκτείνονται γεωμετρικά, φτάνοντας να προκαλέσουν μποτιλιάρισμα στην περιοχή της Νέας Αλικαρνασσού, ακόμη και στην Εθνική Οδό. Δαπανώνται σημαντικοί πόροι για την εξυπηρέτηση του κοινού, οι οποίοι κινδυνεύουν να χαθούν λόγω της απουσίας στοιχειώδους αστικής συνείδησης.

Όσον αφορά στους επαγγελματίες του κλάδου των μεταφορών και κυρίως των εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων ,απευθύνεται προειδοποίηση ότι απαγορεύεται αυστηρά η επιβίβαση και αποβίβαση πελατών εκτός των ειδικά διαμορφωμένων εγκαταστάσεων του αεροδρομίου.

Για τον σκοπό αυτό, έχουν δημιουργηθεί ειδικοί χώροι εντός του αερολιμένα, τους οποίους οφείλουν να χρησιμοποιούν όλοι οι επαγγελματίες. Η παραβίαση των σχετικών κανονισμών, όπως τονίζεται, επισύρει αυστηρά πρόστιμα, ενώ δυσχεραίνει την κοινή προσπάθεια για αποσυμφόρηση και προκαλεί καθυστερήσεις που τελικά επηρεάζουν όλους τους πολίτες.

Η επιστολή κλείνει με ένα μήνυμα συλλογικότητας και ευθύνης, τονίζοντας ότι με τη συνεργασία και την υπευθυνότητα όλων μπορεί να διασφαλιστεί ένα ασφαλέστερο, λειτουργικότερο και πιο φιλόξενο αεροδρόμιο για κατοίκους και επισκέπτες.

Την κοινή επιστολή συνυπογράφουν οι:

Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων Κρήτης

Σύλλογος Ενοικιαζομένων αυτοκινήτων και δίκυκλων “Ηνίοχος”

ΚΤΕΛ Ανατολικής Κρήτης και ο

Αερολιμενάρχης Ηρακλείου