Μετράμε αντίστροφα!

Εκδήλωση για τα 80 χρόνια.

Δείτε το σχετικό video

Αεροδρόμιο: Διαμαρτυρία εργαζομένων στον τουρισμό-επισιτισμό- «Θα συνεχίσουμε τον αγώνα για μια αξιοπρεπή ζωή»

Σε μηχανοκίνητη πορεία και συγκέντρωση στο αεροδρόμιο προχώρησε σήμερα, το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Νομού Ηρακλείου, συμμετέχοντας στην πανελλαδική απεργία του κλάδου, με βασικό αίτημα την επέκταση του ταμείου ανεργίας.

Όπως είπε στο patris.gr ο πρόεδρος του Σωματείου, Νίκος Κοκολάκης, στόχος δεν ήταν η πρόκληση προβλημάτων στη λειτουργία του αεροδρομίου, αλλά η ανάδειξη των προβλημάτων των εργαζόμενων στον επισιτισμο-τουρισμό.

«Αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά μας δεν σταματάμε εδώ, θα συνεχίσουμε τον αγώνα» υπογράμμισε.

«Ο τουρισμός είναι οι άνθρωποι και χωρίς τους ανθρώπους του τουρισμού δεν υπάρχει μέλλον για τον κλάδο» υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΕΚΗ Στέλιος Βοργιάς ενώ ο πρόεδρος Σωματείου Μαγείρων και Ζαχαροπλαστών Ν. Ηρακλείου, Νεκτάριος Μωυσάκης, είπε ότι η κυβέρνηση έχει υποχρέωση να δώσει λύσεις στα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος.

Η απόφαση για κινητοποιήσεις ελήφθη ομόφωνα από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στον Επισιτισμό – Τουρισμό, αποτυπώνοντας το κλίμα διεκδίκησης στην κορύφωση της φετινής θερινής περιόδου.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων, η προ συγκέντρωση των εργαζομένων άρχισε από το Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου.

Από το σημείο εκείνο ξεκίνησε μηχανοκίνητη πορεία με κατεύθυνση το Αεροδρόμιο Ηρακλείου, όπου πραγματοποιήθηκε η κεντρική συγκέντρωση διαμαρτυρίας.

Μετά την ολοκλήρωσή της, οι συμμετέχοντες θα συνέχισαν τη μηχανοκίνητη πορεία τους, διερχόμενοι από τις κυριότερες τουριστικές περιοχές του Νομού Ηρακλείου, προκειμένου να επικοινωνήσουν τα αιτήματά τους στην τοπική κοινωνία.

Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων υπογραμμίζουν ότι, παρά τη σημαντική κερδοφορία και τη σταθερή συνεισφορά του τουριστικού τομέα στην εθνική οικονομία, οι υπάλληλοι του κλάδου έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με εντατικούς ρυθμούς εργασίας και σοβαρά προβλήματα διαβίωσης, ιδιαίτερα κατά τους χειμερινούς μήνες.

Στο πλαίσιο αυτό, το Σωματείο απευθύνει κάλεσμα για μαζική συμμετοχή, τονίζοντας ότι η ομαλή λειτουργία και η ποιότητα του τουρισμού βασίζονται πρωτίστως στο έμψυχο δυναμικό του.

Το διεκδικητικό πλαίσιο

  • Χρονική επέκταση της διάρκειας του ταμείου ανεργίας για τους εποχιακά απασχολούμενους.
  • Κατάργηση της προπληρωμένης κάρτας.
  • Θέσπιση αφορολόγητου ορίου στις 12.000 ευρώ.
  • Μη φορολόγηση του επιδόματος ανεργίας.
  • Επαναφορά της καταβολής του εφάπαξ στην 20ετία.
  • Επαναφορά των Βαρέων και Ανθυγιεινών Ενσήμων (ΒΑΕ).
  • Ουσιαστική στελέχωση των ελεγκτικών μηχανισμών.
  • Βελτίωση των συνθηκών εργασίας στους χώρους δουλειάς.
  • Πραγματική εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας.
  • Προστασία των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων.
  • Μαζί και «Ο Ερμής»

Παράλληλα, το Σωματείο Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης «Ο Ερμής» εξέφρασε την έμπρακτη συμπαράστασή του, συμμετέχοντας στην απεργιακή κινητοποίηση .