Μετράμε αντίστροφα!

Εκδήλωση για τα 80 χρόνια.

Δείτε το σχετικό video

στην εθελοντική αιμοδοσία στα Ανώγεια

Ρεκόρ ανθρωπιάς σημειώθηκε στην εθελοντική αιμοδοσία στα Ανώγεια την περασμένη Τετάρτη 22 Ιουλίου με δεκάδες εθελοντές αιμοδότες να προσέρχονται.

Συνολικά, συγκεντρώθηκαν 47 μονάδες αίματος με την προσέλευση να είναι τόσο μεγάλη που η κινητή μονάδα αιμοδοσίας του Βενιζελείου Νοσοκομείου θα επανέλθει σε νέα εθελοντική αιμοδοσία που προγραμματίζεται την επόμενη εβδομάδα.

Η προσπάθεια αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος #αιμοδοτούμε_μαζί του Παγκρήτιου Συνδέσμου Εθελοντών Αιμοδοτών και Δωρητών Οργάνων Σώματος «Αιματοκρήτης» με τη στήριξη της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου, υπό την αιγίδα του Δήμου Ανωγείων.

«Εκ μέρους του «Αιματοκρήτη» απευθύνουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εθελοντές αιμοδότες καθώς και όσους συνέβαλλαν στην επιτυχία αυτή. Ένα μεγάλο μπράβο στα Ανώγεια», αναφέρεται, σε σχετική ανακοίνωση.