Το παγωτό είναι βέβαια σήμα κατατεθέν του καλοκαιριού. Μαζί με τα μπάνια που κάνουμε άλλωστε συνηθίζουμε να μετράμε και τα παγωτά, αν και σύντομα χάνεται… το μέτρημα.
Στις προηγούμενες δεκαετίες, τρεις εταιρίες ήταν αυτές κατείχαν την μερίδα του λέοντος στην αγορά. Η Algida, η ΕΒΓΑ και η ΔΕΛΤΑ. Υπήρχαν βέβαια και άλλες επιλογές όπως για παράδειγμα τα ΑΓΝΟ, με τα πολύ… ψαγμένα ψιλικατζίδικα και περίπτερα, να έχουν ψυγεία πάνω από μίας εταιρίας. Κι εκεί έμπαιναν τα διλήμματα. Ποιο να επιλέξεις; Πόσο μεγάλο ήταν ή πόσο κόστιζε;
Στο θαυμαστό κόσμο του YouTube υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που έχουν ασχοληθεί και έχουν συγκεντρώσει μερικά από τα… viral παγωτά των περασμένων δεκαετιών. Ποιος μπορεί να ξεχάσει το παγωτό – πατούσα, το Solero με τα μπιλάκια λεμόνι, το παγωτό – σάντουιτς;
Μαζί με τα viral παγωτά η «βουτιά» στις αναμνήσεις μπορεί να συνεχιστεί και με παλιές διαφημίσεις. Μια άλλη αισθητική, άλλες διαφημιστικές στρατηγικές, αλλά και μια ενδιαφέρουσα – επί της ουσίας – κοινωνιολογική μελέτη για τον κόσμο εκείνων των εποχών.