Ροή ειδήσεων
Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2025
Γιορτάζουν: Σοφιανός, Πίστη, Ελπίδα, Αγάπιος, Σοφιάννα, Αγαθοκλής, Ολιβιανός, Παντολέων, Πηλεύς
21°
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
ΣΚΡΕΚΑΣ: 4 νέα μέτρα κατά της ακρίβειας

Αύξηση του τζίρου τους κατά 15-20%, παρουσίασαν  τα πρώτα προϊόντα που εντάχθηκαν στην πρωτοβουλία της «μόνιμης μείωσης τιμής», σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Ανάπτυξης. «Δηλαδή οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει τη δράση» ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας στην εσπερίδα με θέμα “Εκπτώσεις; Προσφορές; Κάντο Σωστά! Ενημερώνουμε τις επιχειρήσεις, προστατεύουμε τους καταναλωτές”

Ο υπουργός υπογράμμισε την σημασία που δίνουν οι ελεγκτικές υπηρεσίες, ώστε προσφορές και εκπτώσεις να είναι πραγματικές προς όφελος του καταναλωτή και ειδικά για την BlackFriday, υπογράμμισε ότι έχει γίνει τιμοληψία σε χιλιάδες προϊόντα το προηγούμενο διάστημα, θα υπάρξει διασταύρωση στοιχείων για τις εκπτώσεις που διαφημίζουν οι επιχειρήσεις και, εάν χρειαστεί, όπως προβλέπεται θα επιβληθούν πρόστιμα.

Ο ίδιος τόνισε ότι υπάρχουν καλά νέα για την ελληνική οικονομία, αλλά πρόσθεσε ότι «η κυβέρνηση μένει πιστή σε μία ισχυρή μεταρρυθμιστική ατζέντα προκειμένου να συνεχίσει να αναπτύσσεται η οικονομία μας σε ισχυρές βάσεις».

Επίσης, συμπλήρωσε ότι η κυβέρνηση καλείται να αντιμετωπίσει τη μεγάλη πρόκληση του πληθωρισμού τροφίμων που επιμένει σε υψηλά επίπεδα, τα οποία όμως αντιστοιχούν στο μέσο όρο της ευρωζώνης, καθώς δεν αποτελεί «ελληνικό φαινόμενο».

924 τα προϊόντα με μόνιμη μείωση τιμής

Ο κ. Σκρέκας αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες του Υπουργείου οι οποίες, όπως σημείωσε, έχουν οδηγήσει ήδη σε μειώσεις τιμών στα ράφια. Υπενθύμισε ότι εκτός από το καλάθι του νοικοκυριού με 70 βασικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αλλά και επώνυμα, στην πρωτοβουλία για τη μόνιμη μείωση τιμής έχουν ενταχθεί ήδη, 924 προϊόντα, ενώ έχουν δικαίωμα να ενημερώσουν οι επιχειρήσεις και για νέα προϊόντα μέχρι το τέλος Νοεμβρίου.

Ο υπουργός γνωστοποίησε ότι από τα στοιχεία φαίνεται πως τα πρώτα προϊόντα που εντάχθηκαν στην πρωτοβουλία της μόνιμης μείωσης τιμής, έχουν αυξήσει το τζίρο τους κατά 15-20%.

«Δηλαδή οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει τη δράση» σχολίασε ο κ. Σκρέκας.