Τον μηδενισμό του τέλους ανάπτυξης (“σπατόσημου”), ύψους 12 ευρώ ανά επιβάτη (που καταλήγει στη Fraport Greece στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια τα οποία διαχειρίζεται από τον Απρίλιο του 2017), αποκλειστικά και μόνο τη χειμερινή περίοδο για τα επόμενα αρκετά χρόνια, για όλες τις αεροπορικές εταιρείες, ζήτησε χθες από τα Χανιά ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair Έντι Γουίλσον, τονίζοντας ότι σε αυτή την περίπτωση η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία θα μπορεί να φέρει σημαντικό αριθμό επισκεπτών εκτός της τουριστικής περιόδου αιχμής.
Ο κ. Γουίλσον, συνοδευόμενος από τη διευθύντρια Πωλήσεων, Marketing και Διεθνούς Επικοινωνίας της Ryanair Κιάρα Ραβάρα, συμμετείχε σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Επιμελητήριο Χανίων.
Τι ζήτησε ο CEO της Ryanair
Ο κ. Γουίλσον, σύμφωνα με το “Hanianews”, επισήμανε ότι “η Ryanair είναι η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη και πρόκειται να καταγράψει σημαντικότατη αύξηση σε επίπεδο μεταφοράς επιβατών από 160 εκατομμύρια φέτος σε 225 εκατομμύρια μέσα στα επόμενα 5 χρόνια.
Έχει την οικονομική δύναμη για να το πετύχει αυτό και έχει επίσης και τη γνώση για να το πετύχει αυτό. Εγώ προσωπικά εργάζομαι στη Ryanair τα 25 τελευταία χρόνια και γνωρίζω πάρα πολύ καλά ποια είναι η στρατηγική της εταιρείας και πώς ακριβώς δουλεύει αυτό το μοντέλο για την επίτευξη των στόχων που μόλις αναφέραμε και σε συνεργασία βεβαίως με τις τοπικές Αρχές, την πόλη των Χανίων και το αεροδρόμιο μπορούμε να επιτύχουμε σημαντικότατους στόχους και πολύ καλά αποτελέσματα για το μέλλον“.
Απευθυνόμενος στους παριστάμενους – εκπροσώπους τουριστικών σωματείων, ο διευθύνων σύμβουλος υπογράμμισε ότι “εσείς όλοι γνωρίζετε πολύ καλά τις επιχειρήσεις σας, γνωρίζετε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα ξενοδοχεία σας, τα εστιατόριά σας, τις εξειδικευμένες δραστηριότητες που ενδεχομένως εμπλέκονται στις επιχειρήσεις σας. Αυτό το οποίο χρειάζεστε είναι επιβάτες, είναι επισκέπτες. Και οι επισκέπτες βεβαίως για να φτάσουν στην Κρήτη πρέπει να εισέλθουν μέσω των αεροδρομίων. Άρα θα πρέπει να καταργηθούν τα εμπόδια και τα προβλήματα που υφίστανται εκεί.
Και αν η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη μεταφέρει 56 εκατομμύρια επιβάτες στην Ιταλία και 50 εκατομμύρια επιβάτες στην Ισπανία γιατί να μεταφέρει μόνο 6 εκατομμύρια στην Ελλάδα; Έχουμε περισσότερα αεροσκάφη στην Πάφο παρά στην Αθήνα. Πρέπει λοιπόν να ευθυγραμμιστούμε και να συντονιστούμε, πρέπει να συνεργαστούμε“, υπογράμμισε ο κ. Γουίλσον.
Παράλληλα, επιβεβαίωσε ότι συναντήθηκε χθες στην Αθήνα με τον υπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια, “ο οποίος ανέφερε ότι θα υπάρξουν άμεσα κάποια κίνητρα. Θα πρέπει όμως να υπάρξει μια μακροπρόθεσμη στρατηγική και να υπάρχει μια μακροπρόθεσμη προβλεψιμότητα ώστε και εσείς με τη σειρά σας να μπορείτε να επενδύσετε, ξέροντας ότι θα είμαστε εδώ και του χρόνου και τον επόμενο χρόνο και σε μάκρος χρόνου. Το έχουμε κάνει αλλού, γιατί να μην μπορούμε να το κάνουμε και εδώ…”, ανέφερε ο κ. Γουίλσον.