Μετράμε αντίστροφα!

Εκδήλωση για τα 80 χρόνια.

Δείτε το σχετικό video

Απεργούν στις 23 Οκτωβρίου οι εργαζόμενοι σε επισιτισμό και τουρισμό
Απεργούν στις 23 Οκτωβρίου οι εργαζόμενοι σε επισιτισμό και τουρισμό

Σε 24ωρη πανελλαδική απεργία προχωρούν οι εργαζόμενοι στον επισιτισμό – τουρισμό στις 23 Οκτωβρίου, όπως ανακοίνωσε η ΠΟΕΕΤ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στον Επισιτισμό Τουρισμό).

Αιτήματα της κινητοποίησης είναι η υπογραφή ΣΣΕ με αυξήσεις και 5ήμερο 40ωρο, αλλά και η «αξιοπρεπής διαβίωση τους “νεκρούς” μήνες για τους εποχιακά εργαζόμενους μέσω του ταμείου ανεργίας».

Επίσης ανακοινώθηκε η συμμετοχή του κλάδου και στην 24ωρη πανελλαδική απεργία της ΓΣΕΕ στις 20 Νοεμβρίου 2024.