Κατευθυντήριες γραμμές για την προετοιμασία της νέας σχολικής χρονιάς, αναφορικά με τους διορισμούς για πρώτη φορά στην ειδική αγωγή και τις προσλήψεις αναπληρωτών νωρίτερα από άλλες χρονιές, αλλά και τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται από τον κοροναϊό, έδωσε η υπουργός Παιδείας, κ. Ν. Κεραμέως, στη χθεσινή σύσκεψη με τους 13 Περιφερειακούς Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία πραγματοποιήθηκε στο υπ. Παιδείας, παρουσία της υφυπουργού Σ. Ζαχαράκη και της Γενικής Γραμματέως Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής Σ. Γκίκα.
Στη σύσκεψη συζητήθηκαν οι τομές στην εκπαίδευση που προκύπτουν από τη νέα νομοθεσία και αφορούν – ανάμεσα σε άλλα – στην εισαγωγή Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, των Εργαστήρια Δεξιοτήτων σε Νηπιαγωγείο, Δημοτικό και Γυμνάσιο, της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και σχολικών μονάδων, τις αλλαγές στα Ωρολόγια Προγράμματα, τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, την Ιδιωτική Εκπαίδευση, την επανασύσταση των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, την εισαγωγή της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων.
Η υπουργός Παιδείας ευχαρίστησε και συνεχάρη θερμά τους Περιφερειακούς Διευθυντές Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη συνδρομή τους τη χρονιά που πέρασε, μεταξύ άλλων, για την εφαρμογή της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής β΄ και γ΄ φάσης, την υλοποίηση της Σύγχρονης και Ασύγχρονης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, την Επανέναρξη των Σχολικών Μονάδων, την κατανομή του ψηφιακού εξοπλισμού των Σχολικών Μονάδων, την ομαλή διεξαγωγή των Πανελληνίων Εξετάσεων, την ολοκλήρωση των διαδικασιών που αφορούν στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία.
Στη συνέχεια, οι 13 Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης πραγματοποίησαν επιπλέον συναντήσεις με υπηρεσιακούς παράγοντες των Γενικών Διευθύνσεων Σπουδών και Προσωπικού, με τους οποίους συζήτησαν ζητήματα σχετικά με την εύρυθμη έναρξη του σχολικού έτους, υπό τον συντονισμό της Γενικής Γραμματέως Σ. Γκίκα.
Οι ΠΔΕ και η ηγεσία του υπουργείου, όπως ανακοινώθηκε από το υπ. Παιδείας, θα συνεχίσουν την απρόσκοπτη συνεργασία τους, με σκοπό τη βέλτιστη λειτουργία των σχολείων, προς όφελος ολόκληρης της μαθητικής κοινότητας.