Τηλεκπαίδευση

Ως «το πιο σύντομο ανέκδοτο» χαρακτηρίζει την τηλεκπαίδευση η Ένωση Συλλόγων Γονέων Μαθητών Δ. Φαιστού.

Περιγράφει πως «η εικόνα που έρχεται από τους Συλλόγους Γονέων του δήμου είναι ότι ένα μεγάλο μέρος των μαθητών δεν έχουν τα απαραίτητα ηλεκτρονικά μέσα, που προαπαιτούνται για τη συμμετοχή στη διαδικασία (τάμπλετ και πρόσβαση στο διαδίκτυο), καθώς το υπουργείο δεν έχει φροντίσει να τα εξασφαλίσει σε όλους αυτούς που τα χρειάζονται, προκειμένου να συμμετέχουν ισότιμα.

Μαθητές χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο (θεωρείται άραγε κι αυτό εξοπλισμός ή είναι μάθημα το 7ωρο στο τηλέφωνο που διαφημίζει η κυβέρνηση;)  για να συμμετέχουν ή αναγκάζονται να πηγαίνουν σε σπίτια συμμαθητών τους που διαθέτουν υπολογιστή.

Οι γονείς αναγκαζόμαστε  να αναζητούμε λύσεις, είτε να πληρώνουμε από την τσέπη μας για ίντερνετ, είτε να αναζητούμε επιπλέον εξοπλισμό, γιατί τα παιδιά στην οικογένεια είναι δύο ή τρία ή παραπάνω και υπάρχει ένας υπολογιστής ή γιατί και οι ίδιοι δουλεύουμε με τηλεργασία.

Την ίδια στιγμή που ως εργαζόμενοι αντιμετωπίζουμε επιπλέον δυσκολίες είτε με τις άδειες, είτε με τις οικονομικές δυσκολίες να αγοράσουμε τον απαραίτητο ηλεκτρονικό εξοπλισμό, δημιουργώντας σοβαρό πρόβλημα στον οικογενειακό οικονομικό προγραμματισμό, ενώ  πληρώνουμε ήδη αρκετά από την τσέπη μας που θα έπρεπε να είναι παροχή του κράτους.

Για τα Ειδικά Σχολεία που παραμένουν ανοιχτά τα μοναδικά μέτρα που προέβλεψε η κυβέρνηση ήταν η υποχρεωτική χρήση μάσκας ή/και προμετωπίδας από το προσωπικό και η προαιρετική χρήση από όσους μαθητές αυτό είναι εφικτό, χωρίς να πάρει απολύτως κανένα ενισχυτικό μέτρο.   Καλά θα κάνει, λοιπόν, το Υπουργείο να σταματήσει να διαδίδει ότι όλα κυλούν ομαλά. Είναι πολιτική επιλογή ότι η κυβέρνηση δε δίνει χρήματα για την Παιδεία, αντιμετωπίζοντάς την -όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις- ως κόστος»,

Οι γονείς ζητούν, μεταξύ άλλων, να ενισχυθούν όλοι οι μαθητές με τεχνολογικό εξοπλισμό,   με ευθύνη  του κράτους  χωρίς  όρους και να αναβαθμιστεί το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και όλες οι τεχνολογικές υποδομές που απαιτούνται.

Ζητούν να μη γίνεται καμιά καταγραφή απουσίας σε μαθητές που δεν έχουν τα μέσα να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση  ή δεν μπορούν να λάβουν μέρος για τεχνικούς λόγους.

Για τα ειδικά σχολεία που παραμένουν ανοιχτά να υλοποιηθούν τώρα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.