Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού στο πλαίσιο του 8ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου ανακοίνωσε το ΙΑΚΕ

Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού για τις βέλτιστες επιστημονικές εργασίες που υποβλήθηκαν και παρουσιάστηκαν στο 8ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο, με θέμα «Κοινωνία, Εκπαίδευση και Πολιτική: Σχέσεις και ανασχέσεις», παρουσίασε το Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.

Τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού εξήγαγε η Επιτροπή Κριτών του Συνεδρίου, με βάση τα γενικά αποτελέσματα της ανώνυμης κρίσης των τελικών κειμένων των εργασιών.

Η διαδικασία κρίσης έλαβε υπόψη ποιοτικά χαρακτηριστικά των εργασιών,  στα επιμέρους κριτήρια: α) πρωτοτυπία, β) μεθοδολογία, γ) δομή, δ) περιεχόμενο, ε) συμπεράσματα.

Οι διακριθέντες ανά κατηγορία βράβευσης είναι οι παρακάτω:

Καλύτερη εργασία προπτυχιακών φοιτητών:

  1. Παπαναγιώτου Ζωγραφιά, Δήμου Αθανάσιος: Χωροθετώντας τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης των Η.Ε.: Διαθεματική προσέγγιση (project) με τη χρήση εργαλείων γεωπληροφορικής για μαθητές Α’ βάθμιας Εκπαίδευσης

Β. Καλύτερη επιστημονική εργασία μεταπτυχιακών φοιτητών:

  1. Andreadou Evaggelia: Privacy issues in Augmented Reality
  2. Chasioti Vasiliki: Teacher leadership in Greek primary schools
  3. Μαυροπούλη Ειρήνη: Η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης πολυπολιτισμικών τάξεων και η εφαρμογή της Θετικής Ψυχολογίας
  4. Τζώτζου Μαρία: Διερεύνηση της στοχοθεσίας της ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στον 21ο αιώνα: σύγχρονες τάσεις και προκλήσεις

Γ. Καλύτερη εργασία νέων επιστημόνων που παρουσιάζουν για πρώτη φορά μια επιστημονική εργασία:

  1. Ιωαννίδου Σταματία, Χρυσικού Βασιλική, Καρτασίδου Λευκοθέα: Πρώιμη Εκπαιδευτική Παρέμβαση με χρήση Κοινωνικών Ιστοριών σε συνδυασμό με την τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας σε παιδί προσχολικής ηλικίας με νοητική αναπηρία
  2. Μακρή Παναγιώτα, Σταμέλος Γεώργιος: Από τον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης στον Ευρωπαϊκό Χώρο Εκπαίδευσης: το ζήτημα της εκπαίδευσης εκπαιδευτικών
  3. Νικολοπούλου Αικατερίνη: Τα δημόσια σχολεία γονεϊκής επιλογής στην Ελλάδα: δημόσιος και ιδιωτικός λόγος

Α. Κοινωνία και Εκπαίδευση:

  1. Μακρή Παναγιώτα, Σταμέλος Γεώργιος: Από τον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης στον Ευρωπαϊκό Χώρο Εκπαίδευσης: το ζήτημα της εκπαίδευσης εκπαιδευτικών
  2. Τζώτζου Μαρία: Διερεύνηση της στοχοθεσίας της ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στον 21ο αιώνα: σύγχρονες τάσεις και προκλήσεις

Β. Οικονομία και Εκπαίδευση:

  1. Κολοκοτρώνης Φώτιος, Οτέμπερη Ηλιάννα, Καραχλή Αθηνά: Σχεδιασμός και υλοποίηση διαδραστικού παιχνιδιού γνωριμίας με τα κυριότερα αξιοθέατα της Κομοτηνής από εκπαιδευόμενους του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Κομοτηνής στο πλαίσιο του μαθήματος Project

Γ. Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις:

  1. Andreadou Evaggelia: Privacy issues in Augmented Reality
  2. Chasioti Vasiliki: Teacher leadership in Greek primary schools
  3. Γιασιράνης Στέφανος: Χαρακτηριστικά των προγραμμάτων MOOCs που συμβάλλουν στην επιτυχή ολοκλήρωσή τους
  4. Ιωαννίδου Σταματία, Χρυσικού Βασιλική, Καρτασίδου Λευκοθέα: Πρώιμη Εκπαιδευτική Παρέμβαση με χρήση Κοινωνικών Ιστοριών σε συνδυασμό με την τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας σε παιδί προσχολικής ηλικίας με νοητική αναπηρία
  5. Μαυροπούλη Ειρήνη: Η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης πολυπολιτισμικών τάξεων και η εφαρμογή της Θετικής Ψυχολογίας
  6. Νικολοπούλου Αικατερίνη: Τα δημόσια σχολεία γονεϊκής επιλογής στην Ελλάδα: δημόσιος και ιδιωτικός λόγος

Δ. Διδακτικές προτάσεις – Διδακτικά σενάρια:

  1. Κολοκοτρώνης Φώτιος, Οτέμπερη Ηλιάννα, Καραχλή Αθηνά: Σχεδιασμός και υλοποίηση διαδραστικού παιχνιδιού γνωριμίας με τα κυριότερα αξιοθέατα της Κομοτηνής από εκπαιδευόμενους του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Κομοτηνής στο πλαίσιο του μαθήματος Project
  2. Παπαναγιώτου Ζωγραφιά, Δήμου Αθανάσιος: Χωροθετώντας τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης των Η.Ε.: Διαθεματική προσέγγιση (project) με τη χρήση εργαλείων γεωπληροφορικής για μαθητές Α’ βάθμιας Εκπαίδευσης.