Η εφημερίδα "ΠΑΤΡΙΣ" κλείνει 80 χρόνια ενημέρωσης και ιστορίας, 1946-2026

Καπετανάκειο

Τους μαθητές του σχολείου και τους εκπαιδευτικούς Τζερμιά Μαρία (Χημικό), Κωτίτσα Αριστοτέλη (Βιολόγο) και Γιακουμάκη Αγγελική (Γεωπόνο) για την συμμετοχή τους στην εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Πολιτισμού συγχαίρει ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Γενικού Λυκείου Ηρακλείου (Καπετανάκειο).

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Παρασκευή 21 Μαΐου στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ACT active citizenship. Το περιβαλλοντικό πρόγραμμα που παρουσιάστηκε, είχε τίτλο: “Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα… θα ξαναέβαφα γαλάζια τη θάλασσα”.

Το 1ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου με την συμμετοχή του αυτή εντάσσεται στο δίκτυο: “Σχολεία Ενεργών Πολιτών ACT”.