Στην υλοποίηση εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+/ΔράσηΚΑ201 με τίτλο «Στήριξη των παιδιών που ίσως έχουν δυσλεξία, στη μετάβαση από το νήπιο στο δημοτικό» (“Supporting Children at risk of dyslexia at the transition period from pre primary to primary» “Predys”) συμμετέχει το 4ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αναπτύσσεται σε συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα και σχολεία της Ισπανίας, της Πορτογαλίας, της Βουλγαρίας, της Λετονίας και της Τουρκίας.
Στόχος του έργου είναι η ανάπτυξη ενός συνόλου εκπαιδευτικού υλικού (εργαλεία, πρωτόκολλα, οδηγίες) για τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς, προκειμένου να τους εξοπλίσει με σωστή γνώση και κατανόηση των χαρακτηριστικών της ανάπτυξης του παιδιού στην προσχολική και σχολική ηλικία, καθώς και μια σειρά από πρακτικές συμβουλές και ασκήσεις για τον αρχικό σχηματισμό των δεξιοτήτων μελέτης σε κάθε παιδί, ανάλογα με τις ατομικές του ανάγκες.
Έτσι ακόμα και τα παιδιά που βρίσκονται σε κίνδυνο να “έχουν μια ομαλή και εύκολη μεταβατική περίοδο και την ευκαιρία να φτάσουν στο δικό τους ανώτερο επίπεδο μάθησης.
Σ’ αυτό το πρόγραμμα το σχολείο έχει αναλάβει την αξιολόγηση και την πραγματοποίηση εργαστηρίων εξάσκησης στα παραγόμενα υλικά του προγράμματος.
Όσον αφορά τα εργαλεία και τα συμπεράσματα που αναπτύσσονται στο πλαίσιο αυτής της εταιρικής σχέσης, θα είναι σε έξι γλώσσες (συμπεριλαμβανομένων της αγγλικής).
Θα είναι διαθέσιμα στο ευρύτερο κοινό πέρα από τις χώρες εταίρους, καθώς επίσης θα παραμείνουν διαθέσιμα (μέσω της σελίδας της FB του έργου, των δικτυακών τόπων των συνεργατών) ακόμα και μετά το τέλος της περιόδου του έργου για κάθε ενδιαφερόμενο χρήστη.