Με τον φόβο του λουκέτου λειτουργούν οι σχολικές μονάδες του Δήμου Μυλοποτάμου, όπως καταγγέλλει ο υπεύθυνος τομέα Παιδείας και πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Μανούσος Κλάδος.
Σε ανακοίνωσή του, αναφέρει πως:
«Για ακόμα μία χρονιά, τα σχολεία του Δήμου Μυλοποτάμου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αντιμετωπίζονται ως τα παραπεταμένα «σκουπίδια» της εκπαιδευτικής κοινότητας της Κρήτης, οι υπεύθυνοι της οποίας αντιμετωπίζουν την περιοχή και τους μαθητές της, ως υποδεέστερη τριτοκοσμική κοινωνική ομάδα ανθρώπων, που την καλύπτουν όταν και εφόσον έχουν καλύψει τις υπόλοιπες ανάγκες που υπάρχουν σε όλο το νησί.
Διακατέχομαι από οργή, καθώς παρά τις παρακλήσεις μου, παρά τη γενναία χρηματοδότηση των υποδομών και την προσπάθεια κάλυψης όλων των απαιτούμενων υλικοτεχνικών υποδομών για τη λειτουργία των σχολείων της περιοχής, όχι μόνο δεν αντιμετωπιζόμαστε ως ίσοι απέναντι σε όλη την υπόλοιπη εκπαιδευτική κοινότητα της Κρήτης, αλλά, έχουμε απολύτως ενοχοποιηθεί και στοχοποιηθεί, με αποτέλεσμα η περιοχή μας, προκλητικά, να παραμένει χωρίς βασικούς εκπαιδευτικούς.
Το μεγαλύτερο σχολείο της Π.Ε. Ρεθύμνου, το Γυμνάσιο Περάματος, όχι μόνο υποβαθμίστηκε με τη μοριοδότηση που του δόθηκε πρόσφατα, αλλά, ενώ έχει περισσότερους από 300 μαθητές, λειτουργεί με κενά, που για να καλυφθούν απαιτείται η πλήρωση θέσεων με ένα εκπαιδευτικό των εξής ειδικοτήτων: τεχνολογίας, μαθηματικών, φυσικής, χημείας, αγγλικών, πληροφορικής, κοινωνικής και πολιτικής αγωγής, οικιακής οικονομίας και μουσικής.
Το Γενικό Λύκειο Περάματος με άνω των 250 μαθητών χρειάζεται ακόμα τρεις μαθηματικούς, έναν πληροφορικής και έναν καλλιτεχνικών μαθημάτων.
Το Γυμνάσιο Πανόρμου χρειάζεται έναν μαθηματικό, έναν φυσικό, έναν θεολόγο, έναν τεχνολογίας, έναν μουσικής, έναν οικιακής οικονομίας, έναν καλλιτεχνικών.
Το Γενικό Λύκειο Πανόρμου χρειάζεται έναν μαθηματικό, έναν θεολόγο και έναν καλλιτεχνικών.
Το ΕΠΑΛ Γαράζου, όχι μόνο το κατακρεούργησαν και το άφησαν χωρίς ειδικότητες, εκβιάζοντας μάλιστα, με διάφορες μεθόδους, προκειμένου να μεταφερθεί σε άλλο χωριό όπως το Πέραμα και το Πάνορμο, όπου δεν υπάρχει δυστυχώς η υποδομή για να γίνει κάτι τέτοιο και αυτός είναι ο μόνος λόγος που φέρουμε αντιρρήσεις, διότι σε άλλη περίπτωση πρέπει να κάνουμε απογευματινά ωράρια για να καλυφθούν οι ανάγκες των σχολείων, χρειάζονται ακόμα: ένας ηλεκτρολόγος, ένας γεωπόνος, ένας θεολόγος, ένας πληροφορικής, ένας αγγλικών, ένας μαθηματικός και ένας φυσικός.
Επίσης το Γυμνάσιο Γαράζου χρειάζεται έναν μαθηματικό, έναν φιλόλογο, έναν φυσικό, έναν πληροφορικής, έναν αγγλικών, έναν θεολόγο και καθηγητές οικιακής οικονομίας, μουσικής και καλλιτεχνικών.
Το Γυμνάσιο Κράνας, χρειάζεται δύο φιλολόγους, έναν φυσικό, έναν αγγλικών, έναν θεολόγο, έναν τεχνολογίας, έναν πληροφορικής, έναν μουσικής, έναν καλλιτεχνικών».