Με ερώτηση τους προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας και Βουλευτής Ηρακλείου του Κινήματος Αλλαγής, κ. Βασίλης Κεγκέρογλου, μαζί με την Κοινοβουλευτική ομάδα, επισημαίνουν τον άδικο αποκλεισμό των αναπληρωτών από τους πίνακες λόγω προβλήματος στην πληρωμή του e-paravolo και ζητούν νομοθετική ρύθμιση ώστε να αποκατασταθεί η διαφαινόμενη αδικία εις βάρος των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών, που χωρίς υπαιτιότητά τους βρέθηκαν στη δυσμενή αυτή κατάσταση.
«Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες παρουσιάστηκε πρόβλημα με την πληρωμή του απαιτούμενου ηλεκτρονικού παραβόλου, που κατέθεσαν ορισμένοι εκ των εκπαιδευτικών, στο πλαίσιο της προκήρυξης των αναπληρωτών Γενικής Αγωγής, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται αδικίες στη σύνταξη των σχετικών πινάκων του ΑΣΕΠ» αναφέρεται μεταξύ άλλων στο κείμενο της ερώτησης όπου και προστίθεται: «Το πρόβλημα με την πληρωμή του ηλεκτρονικού παραβόλου ήταν ήδη γνωστό, καθώς είχε ήδη εντοπιστεί και πριν μήνες κατά την ανάρτηση των πινάκων Ειδικής Αγωγής.
Και τότε είχε προκληθεί η έντονη διαμαρτυρία αναπληρωτών που είχαν υποβάλει την αίτηση τους για υπαγωγή στους πίνακες Ειδικής Αγωγής, και βρέθηκαν εκτός του ενιαίου πίνακα.
Συγκεκριμένα, αν και είχαν καταθέσει εμπρόθεσμα όλα τα δικαιολογητικά τους και είχαν εξασφαλίσει ηλεκτρονικά το απαιτούμενο παράβολο ως τις 24 Μαίου όπως προβλεπόταν, δεν το πλήρωσαν έγκαιρα, γιατί όταν το εξέδιδαν το σύστημα παραπλανητικά τους ενημέρωνε ότι είχαν περιθώριο πληρωμής τους έως και ενάμιση μήνα μετά».
Οι ερωτώντες βουλευτές καταλήγουν στο κείμενο τους ρωτώντας την αρμόδια υπουργό, αν σκοπεύει να προβεί άμεσα σε διορθωτικές κινήσεις για να δοθεί λύση στις προπεριγραφόμενες δυσλειτουργίες πληρωμής του απαιτούμενου ηλεκτρονικού παραβόλου, αν σκοπεύει να ακολουθήσει τις νόμιμες διαδικασίες του ΑΣΕΠ, οι οποίες επιβάλλουν πρώτα την εξέταση των ενστάσεων και στη συνέχεια την έκδοση των οριστικών πινάκων και αν είναι στις προθέσεις της να προχωρήσει σε νομοθετική ρύθμιση, ώστε να αποκατασταθεί η διαφαινόμενη αδικία εις βάρος των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών, που χωρίς υπαιτιότητά τους βρέθηκαν στη δυσμενή αυτή κατάσταση;