Υπουργείο Παιδείας

Τη σπαζοκεφαλιά της εξεταστικής στα Πανεπιστήμια προσπαθούν να λύσουν το Υπουργείο Παιδείας και η Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Ο πρόεδρος της ΕΘΑΑΕ, καθηγητής Περικλής Α. Μήτκας,  ζήτησε από τις πρυτανικές αρχές όλων των Πανεπιστημίων της χώρας να απαντήσουν   μέχρι τις 18 Μαϊου αν υπάρχει  πρόθεση διεξαγωγής εξετάσεων και αξιολόγησης φοιτητών με εναλλακτικούς τρόπους σ

Η  ΕΘΑΑΕ, εντός της τρέχουσας εβδομάδας θα θέσει σε λειτουργία ηλεκτρονικό forum ανταλλαγής προτάσεων/καλών πρακτικών, στο οποίο θα μπορούν τα μέλη ΔΕΠ όλων των Πανεπιστημίων να ανεβάζουν σχετικό υλικό ή πληροφορίες ή/και να ενημερώνονται άμεσα για ενδεχόμενες λύσεις.

Η  ΕΘΑΑΕ, εντός της τρέχουσας εβδομάδας θα θέσει σε λειτουργία ηλεκτρονικό forum ανταλλαγής προτάσεων/καλών πρακτικών, στο οποίο θα μπορούν τα μέλη ΔΕΠ όλων των Πανεπιστημίων να ανεβάζουν σχετικό υλικό ή πληροφορίες ή/και να ενημερώνονται άμεσα για ενδεχόμενες λύσεις.

Παράλληλα, θα ενημερώσει και το ΥΠΑΙΘ για τυχόν ενέργειες εκ μέρους του.

Για την πρώτη αποτίμηση της εφαρμογής εναλλακτικών τρόπων αξιολόγησης της επίδοσης των φοιτητών/τριών, η ΕΘΑΑΕ θα συγκεντρώσει απολογιστικά στοιχεία μετά την ολοκλήρωση του τρέχοντος εξαμήνου, που θα αφορούν κυρίως στις ακόλουθες παραμέτρους το αντικείμενο εφαρμογής (εξεταστική περίοδος ή πρόοδος κ.λπ.), τη μεθοδολογία εξέτασης εξ αποστάσεως (προφορικά ή γραπτά κ.λπ.),  τη χρησιμοποιούμενη τεχνολογία (διαδικτυακή εφαρμογή ή ειδικό λογισμικό του Ιδρύματος κ.λπ.),

την κατηγορία των εξεταζόμενων μαθημάτων (θεωρητικό, εργαστηριακό), τον πληθυσμό των φοιτητών που συμμετείχαν (δυναμικό ομάδας, τάξης κ.λπ.), την ικανοποίηση ιδιαίτερων ή ειδικών αναγκών κάποιων κατηγοριών φοιτητών (ΑμΕΑ κ.λπ.), τις προϋποθέσεις εφαρμογής (υποδομή Ιδρύματος, εξοπλισμός φοιτητή κ.λπ.), την ετοιμότητα ανταπόκρισης του διδακτικού προσωπικού (αναγκαιότητα εκπαίδευσης, ενημέρωσης κ.λπ.),  την εφαρμογή ειδικών κανονισμών και οδηγιών κ.λπ