Μετά από τις αντιδράσεις, ήρθε η ανάκληση! Το πρόγραμμα σχετικά με την προγεννητική αγωγή από την επιστημονικά αμφιλεγόμενη «Ελληνική Εταιρεία Προγεννητικής Αγωγής» δεν θα εισαχθεί, τελικά, στα Γυμνάσια της χώρας.
«Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής Γιάννης Αντωνίου ανακοινώνει ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του ΙΕΠ αποφάσισε την ανάκληση της έγκρισης του Εκπαιδευτικού Προγράμματος του Mη Kερδοσκοπικού Σωματείου “Ελληνική Εταιρεία Προγεννητικής Αγωγής”» αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΙΕΠ.
Πρόκειται για τρία «εκπαιδευτικά» βίντεο που στάλθηκαν στα γυμνάσια της χώρας με θέμα την Προγεννητική Αγωγή τα οποία αναπαράγουν τη θεωρία του «αγέννητου παιδιού», που υποστηρίζει ότι η ζωή του βρέφους αρχίζει με τη σύλληψη.
Στα βίντεο, οι μαθητές καλούνται να ακούσουν από την κα Ρούλια, η οποία δηλώνει διευθύντρια Ξένων Γλωσσών τα εξής για την… «θεωρία του αγέννητου παιδιού». «Τα πάντα ξεκινούν τη στιγμή της σύλληψης του παιδιού» λέει η Μαλαματένια Ρούλια από την Εταιρεία Προγεννητικής Αγωγής και στηρίζει το επιχείρημα στην αρχαία Κίνα που μετρούσαν την ηλικία του παιδιού από τη στιγμή της σύλληψης, στις πεποιθήσεις κάποιας φυλής στην Αφρική της οποίας τα μέλη θεωρούσαν ότι η ηλικία του παιδιού ξεκινάει από την ώρα που η γυναίκα συλλαμβάνει την ιδέα (!) να κάνει παιδί. Μάλιστα τονίζει πως η κύηση είναι το σχέδιο και η έγκυος απλά το… υλοποιεί αυτό το σχέδιο.
Από τα «ατράνταχτα επιχειρήματα» δεν λείπουν και οι πληροφορίες από την αρχαία ελληνική γραμματεία «Ο Σωκράτης λέει ότι μετά τη γέννηση είναι αργά για την οποιαδήποτε αγωγή προς το παιδί» ούτε η εκκλησία «…ο άγιος Πορφύριος υποστηρίζει ότι αγωγή υγείας αρχίζει με τη σύλληψη γιατί τότε από την ανυπαρξία περνάμε στην ύπαρξη». Σύμφωνα με τη θεωρία της εταιρείας, η επιλογή του γενετικού υλικού εξαρτάται από την… ποιότητα αγάπης του ζεύγους.
Εξηγεί μάλιστα πως «…όταν το ζευγάρι τη στιγμή της σύλληψης, βρίσκεται σε ανώτερη πνευματική κατάσταση είναι μια εμπειρία που το παιδί την κουβαλάει σε όλη τη ζωή του. Τα παραδείγματα αντλήθηκαν από την αρχαία ελληνική μυθολογία, από τα παιδιά που γεννήθηκαν από την ένωση των Θεών, γιατί «… οι μύθοι συμβολίζουν την ποιότητα της πνευματικότητας του ζεύγους».
