Αλαλούμ με λάθη και μεθοδεύσεις στους διορισμούς εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καταγγέλλονται από καθηγητές και εκπροσώπους τους.
Το αρμόδιο Υπουργείο όπως αναφέρεται, επιχειρεί με κλειστά σχολεία να εμφανίσει πλασματική εικόνα-τακτοποίηση των κενών, ενώ την ίδια στιγμή το διορισμένο περιφερειακό υπηρεσιακό συμβούλιο στο Νόμο Ηρακλείου “εξαφανίζει” κενά γενικώς και σε πληθώρα περιπτώσεων πέρα από κάθε παιδαγωγική λογική, τοποθετεί εκπαιδευτικούς και τους ζητά να διδάξουν μαθήματα άλλων ειδικοτήτων, ακόμα και στην ευαίσθητη τάξη της 3ης Λυκείου!
Η αντίδραση των εκπαιδευτικών πυροδοτήθηκε αρχικά από την απόφαση του Υπουργείου που ζητεί μέχρι τις 25 Αυγούστου με κλειστά σχολεία να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών, ενώ τα πραγματικά κενά όπως επισημαίνεται θα παρουσιαστούν μετά την 1η Σεπτεμβρίου που θα ανοίξουν τα σχολεία.
Παράσταση διαμαρτυρίας
Μάλιστα για την εγκύκλιο του Υπουργείου και τις αντιδράσεις που προκαλούνται στο Ηράκλειο από τις αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ, στελέχη της ΕΛΜΕ και νεοδιόριστοι καθηγητές που θίγονται, έκαναν συνάντηση-παράσταση διαμαρτυρίας στον Δ/ντη Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Γιάννη Καραγιαννίδης.
Οι εκπρόσωποι της ΕΛΜΕ, ο πρόεδρος Ζαχαρίας Ρηγάκης και τα μέλη Αντιγόνη Τρουλη, Αρετή Σπαχή, εξέφρασαν τις αντιδράσεις τους τόσο για την κυβερνητική εγκύκλιο την οποία χαρακτηρίζουν απαράδεκτη, αλλά και την απόφαση του ΠΥΣΔΕ που δεν εμφανίζει περιέργως τώρα όλα τα κενά ως έχουν όταν το ίδιο το ΠΥΣΔΕ τα είχε ανακοινώσει πρόσφατα και που είναι άλλωστε γνωστά σε όλους.
Οι θιγόμενοι νέο διοριζόμενοι εκπαιδευτικοί και οι εκπρόσωποι τους, δηλώνουν ότι ”δεν αρκεί μόνο η αριθμητική τακτοποίηση χωρίς καμμία παιδαγωγική μέριμνα και ότι ο ευαίσθητος τομέας της παιδείας χρήζει της συνεργασίας και την ευαισθησία όλων μας, θεσμικών εκπροσώπων, εκπαιδευτικών, γονέων, κ.α».