Μετράμε αντίστροφα!

Εκδήλωση για τα 80 χρόνια.

Δείτε το σχετικό video

ΜΠΑΛΑ ΒΟΛΕΙ

Δεν πραγματοποίησαν καλό ξεκίνημα οι ομάδες της ΓΕΗ  στην προκριματική φάση του Πανελληνίου πρωταθλήματος  βόλεϊ αγοριών και κοριτσιών Κ18 που διεξάγεται στο κλειστό  της Νίκαιας.

Τα αγόρια ηττήθηκαν με 3-0 από την ΑΕΚ, παλεύοντας ωστόσο  τα δύο πρώτα σετ απέναντι σε έναν πιο δυνατό αντίπαλο (25-23, 25-22, 25-17).

Σήμερα (8.30μ.μ) οι πρωταθλητές Κρήτης θα αντιμετωπίσουν τον οικοδεσπότη Ιωνικό.

Τα κορίτσια της ΓΕΗ που έχουν πάει με μεγαλύτερες βλέψεις στο Πανελλήνιο, ηττήθηκαν με 3-0 από τον Ιωνικό.

Η απώλεια του συναρπαστικού πρώτου σετ, κόστισε ψυχολογικά στην ομάδα του Ηρακλείου που δεν κατάφερε να σηκώσει κεφάλι (30-28, 25-20, 25-10).

Σήμερα (11π.μ.) η ΓΕΗ θα παίξει με τον Απόλλωνα.