Μετράμε αντίστροφα!

Εκδήλωση για τα 80 χρόνια.

Δείτε το σχετικό video

ΜΠΑΛΑ ΒΟΛΕΙ

Με μία νίκη σε συνολικά έξι αναμετρήσεις, έκλεισαν οι ομάδες της ΓΕΗ την παρουσία τους στην προκριματική φάση του Πανελληνίου πρωταθλήματος βόλεϊ Κ18.

Τα κορίτσια του ηρακλειώτικου σωματείου κέρδισαν με 3-1 τον γηπεδούχο Φοίβο Μελισσίων (18-25, 25-19, 25-23, 25-23) αλλά κατέλαβαν την τέταρτη και τελευταία θέση στον Δ’ όμιλο.

Στα αγόρια, η ΓΕΗ ηττήθηκε με 3-1 στη Νίκαια και από την ΑΘΛΗΣΗ Μυτιλήνης (17-25, 25-19, 24-26, 15-25) και τερμάτισε επίσης στην τελευταία θέση του Δ’ ομίλου.