Η εφημερίδα "ΠΑΤΡΙΣ" κλείνει 80 χρόνια ενημέρωσης και ιστορίας, 1946-2026

Πανελλήνιο μπάσκετ: Πάνε για μετάλλιο οι κορασίδες του ΟΦΗ

Ο ΟΦΗ επιβλήθηκε με 73-38 του Πιερικού Αρχέλαου και βρίσκεται ανάμεσα στις τέσσερις καλύτερες ομάδες του Πανελληνίου πρωταθλήματος μπάσκετ Κορασίδων.

Η ηρακλειώτικη ομάδα μετά από την επιβλητική της νίκη απέναντι στις “μελανόλευκες” της Κατερίνης εξασφάλισαν θέση στην πρώτη τετράδα, διεκδικώντας και μετάλλιο στη συνέχεια της διοργάνωσης. Η προπονήτρια του ΟΦΗ Εφη Ζερβάκη δήλωσε: «Είχαμε την ευκαιρία να δώσουμε χρόνο συμμετοχής σε όλα τα παιδιά. Η μόνη μου στεναχώρια είναι ότι επειδή είμαστε 14 έπρεπε να αφήσω δύο έξω. Πρέπει να δίνουμε ευκαιρίες σε όλες. Κάναμε αυτό που έπρεπε, τα δώσαμε όλα στα τρία πρώτα παιχνίδια, παίξαμε όμορφο μπάσκετ και είμαστε χαρούμενοι που περάσαμε στην επόμενη φάση».

Διαιτητές: Λυγουρας-Σιούλας-Περιφανης

10λεπτα: 28-12, 44-18, 61-24,  73-38

ΟΦΗ (Ζερβάκη-Δελατόλας): Κυνηγάκη 4, Ξενάκη 6, Αγιαννιωτάκη 6, Δοκιμάκη 4, Αλεξάκη 17(1), Γιακουμάκη 3(1), Χαλαμπαλάκη 12(2), Κονσολάκη 7(1), Παπουτσάκη, Τζενάκη 10, Κοτσυφού 2, Μακράκη 2.

Πιερικός Αρχέλαος (Τσαουσίδης-Παπαδόπουλος): Παναγιωτίδου 9(1), Σαμαρά 15, Βουλτσίδου 3, Πανίδου, Κομπατσιάρη 6, Γερμανίδου 2, Σκέμπη, Πετροπούλου 2, Κογκοπούλου 1, Παπαδοπούλου, Ρούκα, Λεωνίδου.