Η εφημερίδα "ΠΑΤΡΙΣ" κλείνει 80 χρόνια ενημέρωσης και ιστορίας, 1946-2026

Πανελλήνιο μπάσκετ κορασίδων: Το πάλεψε ο ΟΦΗ αλλά ο τίτλος πήγε στον Παναθηναϊκό

Ο Παναθηναϊκός ήταν ο μεγάλος νικητής στο 37ο Πανελλήνιο Κορασίδων που ολοκληρώθηκε στη Γέφυρα, αφού επικράτησε στον τελικό του αξιόμαχου ΟΦΗ με 76-70.

Η ομάδα του Ηρακλείου ξεκίνησε καλύτερα και προηγήθηκε με 5-0. Ο Παναθηναϊκός απάντησε με 5-1, ισοφαρίζοντας με καλάθι της Τουλούπη, 7:33 πριν το τέλος της περιόδου και πέρασε μπροστά για πρώτη φορά με 9-8 ύστερα από τρίποντο της Σεφερλή. Οι δύο ομάδες εναλλασσόταν στην πρωτοπορία μέχρι το φινάλε του δεκαλέπτου (19-19).

Η τρίτη περίοδος ξεκίνησε με 7-0 των Αθηναίων (τρίποντο της Τουλούπη, λέι-απ και καλάθι της Μπερμπεράι) και τη διαφορά για πρώτη φορά στους εννέα (43-34). Λιγο αργότερα είχαμε το πρώτο διψήφιο σκορ (46-36) με την Μηλιτσοπούλου. Ο ΟΦΗ αντέδρασε μειώνοντας σε 48-42 και 50-44, όμως η… ψαλίδα άνοιξε πάλι για τις «πράσινες» που τελείωσαν το δεκάλεπτο με 62-51.

Οι Κρητικές έκαναν μια τελευταία προσπάθεια στις αρχές του τελευταίου δεκαλέπτου μειώνοντας σε 62-55, με καλάθια από την Τζενάκη και την Μακράκη και σε 64-58 με τρίποντο από την Κονσολάκη. Αμεση ήταν η αντίδραση του Παναθηναϊκού με 5-0 και έτσι το σκορ παρέμεινε κοντά στους δέκα πόντους. Καθοριστικό στοιχείο του παιχνιδιού των Αθηναίων ήταν η ευστοχία στα τρίποντα και έτσι ήρθε η τελική επικράτηση με 76-70.

Δεκάλεπτα: 19-19, 36-34, 62-51, 76-70

Παναθηναϊκός (Μαντζιώρης-Μανωλάκος): Σεφερλή 10(2), Μηλιτσοπούλου 18(2), Τουλούπη 26(3), Παπαευθυμίου 9(3), Μπερμπεράι 10, Ρουτζούνη 3.

ΟΦΗ (Ζερβάκη-Δελατόλας): Κυνηγάκη, Ξενάκη 3, Δοκιμάκη 4, Αλεξάκη 21(1), Γιακουμάκη, Χαλαμπαλάκη 11, Κονσολάκη 8(2), Πολυχρονάκη 3(1), Τζενάκη 8, Κοτσυφού, Μακράκη 12(2), Αγιαννιωτάκη.