Λίγες ημέρες πριν το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή στον Ντιόγκο Ζότα και τον αδερφό του, το εντυπωσιακό supercar που οδηγούσαν βρισκόταν στο επίκεντρο της προσοχής.
Ο λόγος για τη Lamborghini Huracán STO, ένα από τα πιο ακραία μοντέλα που έχει κατασκευάσει ποτέ η ιταλική φίρμα, με ξεκάθαρη αγωνιστική ταυτότητα και προδιαγραφές που κόβουν την ανάσα.
Από τις πίστες στο δρόμο
Το STO προέρχεται από τα αρχικά Super Trofeo Omologata, και είναι ουσιαστικά η street legal εκδοχή της αγωνιστικής Huracán Super Trofeo EVO και της GT3 EVO. Όλο το concept του μοντέλου βασίστηκε στη μεταφορά της αίσθησης πίστας στο δρόμο – με τη Lamborghini να θυσιάζει άνεση και ηλεκτρονικά βοηθήματα, υπέρ της ακατέργαστης οδηγικής εμπειρίας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κάτω από το καπό της Huracán STO βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας 5.2 λίτρων, με απόδοση 640 ίππων και 565 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, επιτρέποντας επιτάχυνση 0–100 km/h σε μόλις 3 δευτερόλεπτα, και τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 310 km/h.
Το βάρος έχει περιοριστεί στα 1.339 κιλά, χάρη σε ευρεία χρήση ανθρακονημάτων και τιτανίου, ενώ η αεροδυναμική σχεδίαση είναι βγαλμένη από endurance αγώνες – με τεράστιες εισαγωγές αέρα, αγωνιστικό splitter, ρυθμιζόμενο πίσω πτερύγιο και διαχύτη.
Το αυτοκίνητο του Ζότα
Ο Ντιόγκο Ζότα είχε εμφανιστεί αρκετές φορές με τη συγκεκριμένη Lamborghini – σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν μοντέλο Huracán STO σε μπλε απόχρωση με μαύρες λεπτομέρειες και carbon στοιχεία στο καπό και στο εσωτερικό. Το εσωτερικό ήταν εξίσου “αγωνιστικό”: μπάκετ καθίσματα, τιμόνι με flat bottom, carbon paddles και σχεδόν ανύπαρκτη ηχομόνωση. Το κόστος της συγκεκριμένης έκδοσης ξεπερνά τις 320.000 ευρώ, χωρίς τις εξατομικεύσεις.