Για εκατοστά του δευτερολέπτου έχασε το μετάλλιο στο Μεσογειακό Κύπελλο Κολύμβησης (Comen Cup) που έγινε στο Νόβισαντ της Σερβίας η Αννα – Μαρία Δασκαλάκη του «Ηράκλειο» ΄91. Στα 200μ. πρόσθιο ήρθε 4η με 2,34,08, ενώ η αθλήτρια που πήρε την 3η θέση είχε 2,34,03!
Αναλυτικά, οι Ηρακλειώτες κολυμβητές είχαν τα εξής αποτελέσματα:
Γιάννης Παντερής (Τρίτων), 400μ. μΑ (άνευ συναγ.) 4,50,04, 400μ. ελευθ. 12ος 4,06,77, 1.500μ. 7ος 16,04,64
Αννα – Μαρία Δασκαλάκη («Ηράκλειο» ΄91) 200μ. προς. 4η με 2,34,08 (η 3η είχε χρόνο 2,34,03) 4χ100μ. ΜΟ 4η η Ελλάδα με Δασκαλάκη 4,20,32, 100μ. πρόσθιο 5η με 1,11,90
Νίκος Κακουλάκης (ΠΑΟΚ, Ωρίωνας) 400μ. ελευθ. 7ος με 4,04,86, 1.500μ. ελευθ. 13ος με 16,30,52 και στα 4χ200μ. ελευθ. 7η θέση με τον Κακουλάκη να έχει 1,59,94 στο 7,56,81
Αγώνες στο «Λίντο»
Το Σαββατοκύριακο στο κολυμβητήριο του «Λίντο» (η ΠΕΚΥ-Ρ έκανε όλα όσα χρειαζόταν για να μπει στην πισίνα για να επανέλθει η στάθμη του στα φυσιολογικά όρια μιας και είχε χαθεί λόγω βλάβης στο δίκτυο (υδροδότηση) θα γίνει η α΄ φάση του πανελλήνιου κολύμβησης κατηγοριών παράλληλα με το περιφερειακό πρωτάθλημα.
