Η εφημερίδα "ΠΑΤΡΙΣ" κλείνει 80 χρόνια ενημέρωσης και ιστορίας, 1946-2026

Στιγμιότυπο απο το ματς της ΓΕΗ με τον Μεσσηνιακό

Εντυπωσιάζουν τα κορίτσια της ΓΕΗ στην Α2 βόλεϊ. Η ομάδα του Γιώργου Μενδρινού και του Νίκου Προύφα επικράτησε με 3-0 (25-12, 25-23, 25-14) του Μεσσηνιακού στο κλειστό Πατελών και έκανε το δύο στα δύο στην κατηγορία.

Οι νεοφώτιστες αγωνίστηκαν με περίσσιο πάθος, έκαναν λιγότερα λάθη από τον αντίπαλο και πήραν δίκαια το ροζ φύλλο αγώνα. Το Δ.Σ. της ΓΕΗ συγχαίρει παίκτριες και προπονητές και ευχαριστεί τους φιλάθλους που γέμισαν το γήπεδο και υποστήριξαν την ομάδα.

Η ΓΕΗ έπαιξε με τις Περδικάκη, Αντωνακάκη, Γεωργοπούλου, Δασκαλάκη, Γιαγκιόζη, Τρουλινάκη, Καρουζάκη, Πολυμίλη, Χρησιηλίου, Χριστάκη, Μαυράκη, Σεγρεδάκη, Κανδυλάκη, Ζαχαριουδάκη.

Για τη 2η αγωνιστική της Α2 γυναικών επίσης, η Μεσσαρά πέτυχε την πρώτη της νίκη με 3-0 στην Αργυρούπολη (25-22, 25-20,25-22) ενώ η ΑΘΛΕΣΗ έχασε με 3-2 από τους Αμπελόκηπους στην Αθήνα, αποκομίζοντας έναν πολύτιμο βαθμό (17-25, 25-21, 27-25, 23-25, 15-8).

Στην Α2 ανδρών (2η αγωνιστική), η ΓΕΗ έχασε σχετικά εύκολα και το δεύτερο παιχνίδι της στις Αρχάνες από την ΑΕ Αρμενίων με 3-1 (16-25, 13-25, 25-15, 17-25), δείχνοντας ότι χρειάζεται δουλειά για να σταθεί στην κατηγορία.