Iστορική μέρα ξημέρωσε για το Αρκαλοχώρι, καθώς η Αναγέννηση τη νέα σεζόν θα αγωνίζεται στην Elite League.
Η ΕΟΚ ανακοίνωσε ότι η ομάδα του Αρκαλοχωρίου πήρε τη wild card για τη συμμετοχή της στη δεύτερη τη τάξει κατηγορία του ελληνικού μπάσκετ. Μία σημαντική εξέλιξη για το κρητικό μπάσκετ.Η ανακοίνωση:
“Η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου είναι η ομάδα που θα αγωνιστεί στην Elite League την αγωνιστική περίοδο 2026-27 μέσα από την διαδικασία ειδικής αδειοδότησης.”
H Αναγέννηση αναφέρει.”Η συμμετοχή της Αναγέννησης στην Elite League σηματοδοτεί μια ιστορική στιγμή για τον σύλλογό μας και ένα σημαντικό βήμα προόδου για το κρητικό μπάσκετ συνολικά.
Η παρουσία μιας ομάδας απο την Κρήτη για εμάς αποτελεί δικαίωση μιας μακρόχρονης προσπάθειας, αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς και ταυτόχρονα μια μεγάλη ευθύνη απέναντι στον τόπο, στους αθλητές και στη νέα γενιά που ονειρεύεται να εξελιχθεί μέσα από τον αθλητισμό.
Τη νέα αγωνιστική σεζόν η Αναγέννηση θα εκπροσωπήσει την Κρήτη σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό πρωτάθλημα, συμβάλλοντας παράλληλα στην περαιτέρω ανάπτυξη του μπάσκετ στο νησί. Η συμμετοχή μας δημιουργεί νέες προοπτικές, ενισχύει την εξωστρέφεια του κρητικού αθλητισμού και προσφέρει ένα ισχυρό κίνητρο στα παιδιά που επιλέγουν να ακολουθήσουν τον δρόμο του αθλητισμού.
Η πορεία αυτή δεν θα ήταν δυνατή χωρίς τη στήριξη ανθρώπων και φορέων που στέκονται διαχρονικά δίπλα στην προσπάθειά μας. Ευχαριστούμε από καρδιάς τους φιλάθλους μας, τους χορηγούς, τους συνεργάτες, τους εθελοντές και όλους όσοι πιστεύουν στις αξίες και στο όραμα της Αναγέννησης.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Δήμαρχο Μινώα Πεδιάδας κ. Βασίλη Κεγκέρογλου, στον Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρο Αρναουτάκη, στον Αντιπεριφερειάρχη Κρήτης κ. Νικόλαο Συριγωνάκη, καθώς και στην Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης και προσωπικά στον Πρόεδρό της κ. Βαγγέλη Λιόλιο, τον Αντιπρόεδρο κ. Μπάμπη Μαρκάκη και την ΕΚΑΣΚ και τον Πρόεδρό της κ. Γιάννη Καλαϊτζάκη για τη συνεχή στήριξη και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη του κρητικού μπάσκετ.
Με ενότητα, συνέπεια και αίσθημα ευθύνης, ξεκινάμε αυτή τη νέα διαδρομή. Με στόχο όχι μόνο να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της Elite League, αλλά να αποτελέσουμε έναν σύλλογο πρότυπο που θα εκφράζει τις αξίες του αθλητισμού, της συνεργασίας και της προόδου.
Η Αναγέννηση ανεβαίνει επίπεδο. Μαζί της ανεβαίνει και το κρητικό μπάσκετ.
Μαζί για την Αναγέννηση. Μαζί για την Κρήτη.”
