Στον… πάγο έχει μπει εδώ και μερικούς μήνες το ανοικτό εμπορικό κέντρο του Ηρακλείου, με την ελπίδα πως οι διαδικασίες θα μπορέσουν να προχωρήσουν άμεσα για να εκκινήσει το έργο της δημιουργίας ενός σύγχρονου κι ανοικτού κέντρου στην καρδιά της πόλης.
Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, από την πλευρά του Επιμελητηρίου Ηρακλείου έχουν γίνει όλες οι απαιτούμενες ενέργειες στην κατεύθυνση υλοποίησης του ανοικτού εμπορικού κέντρου, ωστόσο διαπιστώνονται εγγενείς καθυστερήσεις από την πλευρά του Δήμου Ηρακλείου. Σύμφωνα με τα όσα δηλώνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ηρακλείου κ. Μανόλης Κουμαντάκης, έχουν υπάρξει καθυστερήσεις από τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου Ηρακλείου, οπότε και κάποια πράγματα έχουν μείνει πίσω, ενώ θα έπρεπε να έχουν προχωρήσει με περισσότερο ταχείς ρυθμούς και να έχουν ολοκληρωθεί.
«Από την πλευρά του Δήμου Ηρακλείου και των τεχνικών υπηρεσιών είχαμε κάποιες καθυστερήσεις» αναφέρει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ηρακλείου για να διευκρινίσει:
«Έχει βγει ο άνθρωπος ο οποίος θα προχωρήσει τα έργα υποδομής στην περιοχή παρέμβασης του Open Mall. Υποθέτουμε κι ελπίζουμε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουμε ολοκληρώσει όλες τις μελέτες που απαιτούνται προκειμένου στη συνέχεια να προχωρήσουν οι διαδικασίες για να αρχίσει επιτέλους η δημιουργία του ανοικτού εμπορικού κέντρου στην καρδιά της πόλης».
Σύμφωνα με τον κ. Κουμαντάκη, δεν τίθεται ζήτημα χρηματοδοτήσεων, αφού τα χρήματα έχουν δεσμευθεί για τη δημιουργία του Open Mall, ωστόσο είναι αναγκαίο να προχωρήσουν οι διαδικασίες για να ολοκληρωθεί επιτέλους το οραματικό σχέδιο.
«Ελπίζουμε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα είναι έτοιμα, προκειμένου μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024 να αρχίσουν οι εργασίες για το Open Mall» αναφέρει χαρακτηριστικά.
Υπενθυμίζεται ότι το ανοικτό εμπορικό κέντρο οριοθετείται μεταξύ των οδών
Ζωγράφου – Χατζημιχάλη Γιάνναρη – Έβανς (μικρή)- Αβέρωφ και Γιαννιτσών, Τσικριτζή και Θεοδοσάκη, αντιστοίχως.
Με την ολοκλήρωση των έργων θα έχουν γίνει υπογειοποιήσεις καλωδίων, πεζοδρομήσεις, θα έχουν τοποθετηθεί έξυπνα παγκάκια και info point σχετικά με τα συμμετέχοντα καταστήματα, ενώ θα υπάρχει χρωματική ομοιομορφία.
Εκτός από αισθητική και λειτουργική ενοποίηση και συνεργασία στο χώρο, θα υπάρχει συνέργεια και συνένωση και σε ψηφιακό επίπεδο, η οποία θα επιτυγχάνεται μέσω της πλατφόρμας, όπου οι επιχειρηματίες θα ενημερώνουν τους καταναλωτές για προσφορές και άλλες προωθητικές ενέργειες.