Πώς κέρδισε ο Κασσελάκης
Έξι βασικά στοιχεία για τη νίκη Κασσελάκη μέσα σε είκοσι ημέρες κωδικοποιεί ο πρόεδρος της MRB Δημήτρης Μαύρος.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μιλώντας στην εκπομπή «Ανάλυσέ το» και τον Γιώργο Κουβαρά, τόνισε ότι υπάρχουν έξι βασικά στοιχεία που κατά την άποψή του οδήγησαν τον Στέφανο Κασσελάκη στο να κερδίσει τις εκλογές.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της MRB τα στοιχεία αυτά είναι:
* Έρχεται ξανά όπως ο Αλέξης Τσίπρας, με την έννοια του άφθαρτου.
*Έρχεται με πιο μοντέρνο στιλ από τους άλλους υποψηφίους.
*Έρχεται με social media, κάτι που ο ΣΥΡΙΖΑ δεν το είχε.
*Διαθέτει πιο κεντρώο προφίλ.
*Μιλάει καλύτερα αγγλικά.
*Βάζει στην κουβέντα μια καλύτερη προσέγγιση στον τομέα της οικονομίας όπως την αντιλαμβάνεται σήμερα ο Έλληνας.
Ο πρόεδρος της MRB αναφέρθηκε και στην έρευνα κοινής γνώμης που διεξήγαγε η εταιρεία του λέγοντας πως στο πλαίσιο της υπήρχαν οι εξής τέσσερις ζώνες κοινών όπως είπε:
*Η ευρεία κοινωνία.
*Οι ψηφοφόροι ΣΥΡΙΖΑ.
*Οι άνθρωποι που δήλωναν ότι θα ψηφίσουν ανεξάρτητα από το αν είναι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ.
*Οι άνθρωποι που δήλωναν ότι θα πάνε να ψηφίσουν και είναι και ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ.
Μόνο στο τρίτο φίλτρο έβγαινε πρώτος ο κ. Κασσελάκης, με 48%, έναντι 30% της κ. Αχτσιόγλου, ενώ στα άλλα έβγαινε πρώτη η κ. Αχτσιόγλου, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της MRB.
Όπως εξήγησε στη συνέχεια ο κ. Μαύρος, ο Στέφανος Κασσελάκης παίρνει το μεγαλύτερο ποσοστό, 51%, στο ποιος μπορεί να προσελκύσει τους νέους, και 54% στο ποιος μπορεί να προσελκύσει ψηφοφόρους εκτός ΣΥΡΙΖΑ.
Σε ερώτηση της έρευνας «Προς τα πού θέλετε να πάει ο ΣΥΡΙΖΑ;»,
30%-40% του συνόλου της κοινωνίας τού προτείνει να πάει Κέντρο – Κεντροαριστερά, και το 60% των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ τού λένε ότι επιθυμούν Κεντροαριστερά.