Στέγνωσαν οι βρύσες μεταξύ Πατελών και Αγίας Αικατερίνης

Αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου της ΔΕΥΑΗ για να μην... πνίγονται οι κλήσεις

166

Χωρίς νερό εδώ τέσσερις μέρες έχουν μείνει οι κάτοικοι της περιοχής ανάμεσα στις Πατέλες και την Αγία Αικατερίνη, τα ντεπόζιτα των οποίων έχουν στεγνώσει, με αποτέλεσμα να βρίσκονται σε κατάσταση απόγνωσης. Αντίστοιχα προβλήματα με δυσκολία στην υδροδότηση και εξαιρετικά χαμηλή ροή τροφοδοσίας νερού καταγράφηκαν και σε άλλες περιοχές όπως πέριξ της Μ.Αλεξάνδρου και τα Δειλινά.

Ωστόσο το εντονότερο πρόβλημα που υπάρχει είναι αυτό που αφορά στην ενδιάμεση ζώνη μεταξύ Πατελών και Αγίας Αικατερίνης, όπου οι κάτοικοι βρίσκονται αντιμέτωποι με μια πολυήμερη διακοπή υδροδότησης. Παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις τους στη ΔΕΥΑΗ  οι απαντήσεις που εισέπραξαν σε ότι αφορά την αποκατάσταση της υδροδότησης ήταν ασαφείς, με αποτέλεσμα να βρίσκονται στο σκοτάδι για το πότε θα ξανατρέξει νερό στις βρύσες τους.

Με δηλώσεις τους στην «Π» οι κάτοικοι της περιοχής εκφράζουν την απόγνωσή τους, αφού όπως σημειώνουν είναι αδιανόητο να αντέξουν χωρίς νερό, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι θα αναγκαστούν να βάλουν το χέρι στην τσέπη για να διαχειριστούν τις ανάγκες της καθημερινότητας με τις οποίες είναι αντιμέτωποι. Όπως εξηγούν, το πρόβλημα της διακοπής του νερού είχε εμφανιστεί την Παρασκευή, αλλά αναδείχθηκε χθες καθώς στέγνωσαν τα ντεπόζιτα των ανθρώπων.

Η «Π» επικοινώνησε με τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΗ κ. Γ.Βουρεξάκη, ο οποίος τόνισε ότι ουσιαστικά χθες ενημερώθηκε η υπηρεσία για το πρόβλημα που έχει ανακύψει και αμέσως ξεκίνησε η διαδικασία για την αποκατάστασή του.

Αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης του κοινού

Ο ίδιος σημειώνει ότι παράλληλα με τη διαχείριση των προβλημάτων της καθημερινότητας, γίνεται μια προσπάθεια για να λυθεί το ζήτημα της εξυπηρέτησης του κοινού, που παίρνει τηλέφωνο στη ΔΕΥΑΗ και δεν μπορεί πάντα να συνδεθεί, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρείται από τις μεγάλες αναμονές. Όπως περιγράφει, εδώ το πρόβλημα έχει δύο επίπεδα. Το πρώτο είναι ο κόσμος να μην ταλαιπωρείται σε αναμονές και το δεύτερο έγκειται στη δυσκολία να καταγραφεί πρόβλημα το οποίο θέλει να καταγγείλει να καταγράφεται. Στο πλαίσιο αυτό όπως εξηγεί, τις επόμενες μέρες πρόκειται να έχει επαφές με στελέχη του ΟΤΕ προκειμένου να αλλάξει  και να υπάρξει μια σημαντική αναβάθμιση στη  λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου.

Συγκεκριμένα η αλλαγή που δρομολογείται είναι να γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο η ιεράρχηση των κλήσεων. Δηλαδή εάν το τηλεφωνικό κέντρο δέχεται κλήσεις με καταιγιστικό ρυθμό, να προτεραιοποιείται η εξυπηρέτηση του κόσμου με βάση το πότε πήρε τηλέφωνο και ο πολίτης να ενημερώνεται γι αυτό. Δηλαδή όταν τηλεφωνεί ο πολίτης, δίδεται μια σειρά προτεραιότητας στα τηλέφωνα ανάλογα με το χρόνο κλήσης και ο κάθε πολίτης ο οποίος παίρνει τηλέφωνο να ξέρει ότι για παράδειγμα είναι τέταρτος ή δέκατος τέταρτος στη σειρά και να ενημερώνεται παράλληλα ότι μπορεί να δηλώσει τη βλάβη που αντιμετωπίσει μέσω μιας εφαρμογής η οποία  υπάρχει ήδη στην ιστοσελίδα της ΔΕΥΑΗ.

Όπως εξηγεί ο κ. Βουρεξάκης, ο κάθε πολίτης μπορεί να κατεβάσει την εφαρμογή “ΔΕΥΑΗ” χρησιμοποιώντας τα QR codes ή τους συνδέσμους, ανάλογα με τον τύπο του κινητού του και να δηλώσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Έτσι το πρόβλημα θα είναι καταγεγραμμένο και θα δρομολογείται άμεσα η επίλυσή του.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει