Τρέχουν πιο γρήγορα τα έργα στον ΒΟΑΚ

299

Για μήνες ακόμα θα συνεχίζεται η ταλαιπωρία των πολιτών επί του Βόρειου Οδικού Άξονα, αφού το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση των ασφαλτοστρώσεων σταματάει λίγο πριν την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου του 2023.  Το χρονοδιάγραμμα και το περίγραμμα των έργων παρουσίασε αναλυτικά ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Νίκος Σκουλάς, μιλώντας στο ΘΕΜΑ Κρήτης.

Σύμφωνα με τα όσα ισχυρίστηκε ο κ. Σκουλάς, σήμερα αναμένεται να παραδοθούν και οι δύο λωρίδες κυκλοφορίας από τον κόμβο Παπαναστασίου και για μήκος 1.500 μέτρων, που δίνονται μάλιστα τέσσερις ημέρες νωρίτερα σε σχέση με το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης του έργου.

Όπως διευκρίνισε ο κ. Σκουλάς, στη συνέχεια πρόκειται να εκκινήσουν εργασίες στο μεγαλύτερο τμήμα μήκους 2 περίπου χιλιομέτρων ως τον κόμβο Γιόφυρο, αρχίζοντας από την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας και συνεχίζοντας στη δεξιά. Όπως ισχυρίστηκε ο κ. Σκουλάς, η εκτίμηση τόσο του ίδιου όσο και του αναδόχου του έργου είναι πως στο συγκεκριμένο σημείο θα υπάρξουν μικρότερα προβλήματα σε σχέση με τα προβλήματα που είχαν δημιουργηθεί στον κόμβο της Παπαναστασίου.

Με βάση τον σχεδιασμό που περιγράφτηκε, μετά από περίπου ένα μήνα, θα αρχίσει το δυσκολότερο σε αυτή τη φάση τμήμα των έργων, στην κατεύθυνση προς Άγιο Νικόλαο που περιλαμβάνει τους κόμβους Φοινικιάς και Παπαναστασίου.

Για το συγκεκριμένο τμήμα δεν υπήρξαν ωστόσο διευκρινίσεις αναφορικά με το τι πρόκειται να συμβεί, αν και θεωρείται δεδομένο πως τα προβλήματα που θα προκύψουν είναι τεράστια, αφού οι κόμβοι Φοινικιάς και Παπαναστασίου είναι οι μοναδικές είσοδοι που υπάρχουν για να εισέλθουν δεκάδες χιλιάδες πολίτες στα νότια προάστια του Δήμου Ηρακλείου, τα οποία μετά την κατασκευή της γέφυρας Παπαναστασίου έχουν διχοτομηθεί πλήρως.

 

Ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Νίκος Σκουλάς
Ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Νίκος Σκουλάς

Όπως εξήγησε ο Νίκος Σκουλάς, αφού ολοκληρωθούν και αυτά τα έργα κι αφού έχει αλλάξει ο χρόνος κι έχει περάσει η περίοδος των έντονων βροχοπτώσεων, θα αρχίσει η νέα φάση των έργων από τον Γιόφυρο ως τα Λινοπεράματα.

Σύμφωνα με τον Αντιπεριφερειάρχη, τα συνεργεία ήδη εργάζονται και απογεύματα, αλλά και Σάββατο, με την Περιφέρεια Κρήτης να πιέζει στο μέγιστο βαθμό για να αντιμετωπιστούν τα όποια προβλήματα. Απολογούμενος προς τους πολίτες, ο κ. Σκουλάς υποστήριξε πως βρήκε μία έτοιμη σύμβαση, που δεν μπορούσε να αλλάξει, η οποία και περιλάμβανε καθημερινές, πρωινές εργασίες.

Σύμφωνα με τον Αντιπεριφερειάρχη, ο ανάδοχος του έργου έχει μόνο ένα συνεργείο, οπότε δεν μπορεί να επιταχύνει στο μέγιστο βαθμό τις εργασίες, ενώ απαιτούνται, όπως ισχυρίστηκε και κάποιες ώρες μέσα στην εβδομάδα για συντήρηση των μηχανημάτων.  Για να δικαιολογήσει τα όσα συμβαίνουν ο κ. Σκουλάς τόνισε πως η εμπειρία της τεράστιας ταλαιπωρίας του ΒΟΑΚ θα αποτελέσει ασφαλώς κομβικό σημείο για τις επόμενες επιλογές που θα αφορούν σε έργα περιαστικού ενδιαφέροντος.

Πέραν αυτού ο κ. Σκουλάς έθεσε τον προβληματισμό του τι θα συμβεί στον ΒΟΑΚ για τον οποίο δεν προβλέπονται αλλαγές ως προς τη χάραξη, όταν σε πέντε χρόνια από σήμερα θα ολοκληρωθεί, τουλάχιστον όπως προβλέπεται θεωρητικά, η δημιουργία του νέου, κλειστού άξονα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει