ο διευθυντής Συγκοινωνιακών Έργων του ΟΑΚ  Γιώργος Αγαπάκης

Έχει μια ιδιαίτερη αξία να βλέπει κανείς κάποια πράγματα και από διαφορετικές πτυχές, μετά την παράδοση του δρόμου της Μεσσαράς.  Όπως για παράδειγμα, την πραγματική μάχη που δόθηκε με τη δαιδαλώδη γραφειοκρατία για να «τρέξει» μια εξαιρετικά σύνθετη διαδικασία εγκρίσεων χρηματοδοτήσεων και μελετών που έπρεπε να εκπονηθούν τάχιστα και από το μηδέν, για να αντιμετωπισθεί η μεγάλη κατολίσθηση.

Ο άνθρωπος-κλειδί στη διαχείριση αυτής της κρίσιμης υπόθεσης είναι ο διευθυντής Συγκοινωνιακών Έργων του ΟΑΚ  Γιώργος Αγαπάκης ο οποίος παράλληλα με όλη αυτή την πίεση έπρεπε να ανταποκριθεί και στις ασφυκτικές προθεσμίες παράδοσης του δεύτερου μεταπτυχιακού του, με θέμα τον περιβαλλοντικό σχεδιασμό των έργων. Μεγάλο μπράβο και από τη στήλη για τη διπλή προσπάθεια στο  άξιο στέλεχος του ΟΑΚ, που έχει βάλει ψηλά τον πήχη και της εξέλιξης και της απόδοσης και αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση.