Νίκησε ξεπερνώντας όλα τα εμπόδια η Μαρία

1,674

Τα προβλήματα ακοής που αντιμετωπίζει δεν την κράτησαν μακριά από το όνειρό της!

Η Μαρία Σπυριδάκη, από το Τμήμα Ένταξης Κωφών/βαρήκοων του 3ου Λυκείου Ηρακλείου, περνάει στο Παιδαγωγικό Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης, στο Ρέθυμνο!

Η ίδια αναφέρει πως «μετά από πολλές δυσκολίες και εμπόδια, κατάφερα να μπω στην πρώτη μου επιλογή. Για αυτή την επιτυχία μου θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη μητέρα μου, η οποία από την πρώτη στιγμή ήταν δίπλα μου και με στήριζε». Ακόμα, αναφέρει πως «θέλω να ευχαριστήσω θερμά και να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου σε όλους όσοι με βοήθησαν στην προσπάθειά μου όλα αυτά τα χρόνια να πετύχω αυτό που ονειρευόμουν και ιδιαίτερα την Ανθή Βενιώτη, την Ναστάζια Μαλαβέτα, την Ματίνα Δριτσα, την Άλκηστη Μαράκη και τον Μανώλη Αλεξάκη.

Επίσης θέλω να ευχαριστήσω την Μικαέλα Παπαδάκη, την Μαρία Φυσικούδη, Την Μάγδα Τζιομάκη,  την Άννα  Ζαλονη και την Άννα Διαλυνά. Ακόμα θέλω να ευχαριστήσω την  Δανάη Ιωαννίδη, την Μαρία Ρουσοχατζάκη και την Αγγέλα Πετραλή! Τους ευχαριστώ για την στήριξη και την εμπιστοσύνη τους, χωρίς εκείνους δεν θα έφτανα εδώ που έφτασα! θα προσπαθώ πάντα για το καλύτερο. Θα έχουν πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου».

Το δημοσίευμα της «Π», όπου η Μαρία έλεγε πως θέλει να γίνει εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής
Το δημοσίευμα της «Π», όπου η Μαρία έλεγε πως θέλει να γίνει εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής

Η Μαρία είχε μιλήσει στην «Π» την περασμένη χρονιά, ως μαθήτρια της Β΄Λυκείου. Τότε, μαζί με τη συμμαθήτριά της, Ελίνα Μπορμπουδάκη, είχε ξεχωρίσει στον 1ο Παγκρήτιο Μαθητικό Διαγωνισμό Εικαστικών για τη Μάχη της Κρήτης με θέμα: «Ο συμβολισμός της Μάχης της Κρήτης μέσα από την τέχνη».

Διοργανωτές ήταν το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο Ρεθύμνου, η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Ρεθύμνου και η Περιφέρεια Κρήτης.

Τότε, είχε εκμυστηρευτεί ότι θέλει να σπουδάσει εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής. «Στο σχολείο ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζω είναι η επικοινωνία με τους ακούοντες συμμαθητές και τους καθηγητές, οι οποίοι δεν γνωρίζουν τη νοηματική γλώσσα. Επιπλέον, σε αυτό ήρθε να προστεθεί και η χρήση της μάσκας που κάνει ακόμη πιο δύσκολη την επικοινωνία μας με τους άλλους καθηγητές μας» είχε αναφέρει.

Σε δηλώσεις της, είχε περιγράψει πως «η αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων γίνεται μέσω σχολικών δραστηριοτήτων και με τη βοήθεια πάντα των καθηγητριών του ειδικού τμήματος».

Ο Σταύρος Χριστοδουλάκης
Ο Σταύρος Χριστοδουλάκης

Πρώτος στη Βιολογία!

Ο Σταύρος Χριστοδουλάκης, από το 2ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου, περνάει πρώτος στο Τμήμα Βιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, στο Ηράκλειο.

Όπως λέει, η προετοιμασία του έγινε σε λογικούς ρυθμούς ενώ διατήρησε την επαφή του με το ποδόσφαιρο και το γυμναστήριο, κάτι που τον γέμιζε ενέργεια.

Ήθελε να σπουδάσει Ιατρική ή Βιολογία και θέλει να ασχοληθεί με την έρευνα. Το αποτέλεσμα δικαιώνει τους κόπους του.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει