Για πολλοστή φορά ανακοίνωσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την επικείμενη κάθοδο του πρωθυπουργού στην Κρήτη, προκειμένου να ανακοινώσει όλες τις λεπτομέρειες για τον νέο Βόρειο Οδικό Άξονα.
Αυτή τη φορά, οι ανακοινώσεις έγιναν στο πλαίσιο συνάντησης που είχε ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης της Περιφέρειας Κρήτης Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης με τον υφυπουργό Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη.
Υπενθυμίζεται ότι η επικείμενη άφιξη του πρωθυπουργού για ανακοινώσεις σχετικές με τον Βόρειο Οδικό Άξονα προαναγγέλλονταν ήδη από το 2019, με μία μικρή παύση το 2020, όταν το αρμόδιο Υπουργείο ακολούθησε την στρατηγική του ότι παρέλαβε «καμένη γη» από τον ΣΥΡΙΖΑ, οπότε και θα έπρεπε κάποια πράγματα να πάνε προς τα πίσω.
Στη συνέχεια βέβαια, ανέπτυξε την επόμενη στρατηγική σε σχέση με το ότι «όσο γρήγορα κι αν προχωρά η κυβέρνηση το έργο κάποια πράγματα απαιτούν χρόνο» για να επανέλθει στο ότι όλες οι ανακοινώσεις για τον ΒΟΑΚ θα γίνουν από τον ίδιο τον πρωθυπουργό επειδή ο «Βόρειος Οδικός Άξονας αποτελεί προσωπικό στοίχημα του Κυριάκου Μητσοτάκη».
Πέραν αυτών, κατά τη διάρκεια της συζήτησης μεταξύ του κ. Μαρκογιαννάκη και του κ. Κεφαλογιάννη, ο υφυπουργός εξέφρασε τη βεβαιότητα του, ότι το χρονοδιάγραμμα που έχει ανακοινωθεί θα τηρηθεί στο ακέραιο.
Όπως είπε στο πλαίσιο της συνάντησης ο υφυπουργός, εντός του έτους θα ολοκληρωθεί η περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου, ενώ το 2022 θα ολοκληρωθεί η υποβολή προσφορών και η ανάδειξη προσωρινού αναδόχου, ώστε να ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη των εργασιών.
Σύμφωνα με τον υπουργό, όλες οι σχετικές λεπτομέρειες και η τελική χάραξη του ΒΟΑΚ θα ανακοινωθούν από τον πρωθυπουργό στην Κρήτη.
«Με τον κ. Κεφαλογιάννη είχαμε μια πολύ εποικοδομητική συζήτηση για την εξέλιξη των εκκρεμών τεχνικών έργων του Υπουργείου Υποδομών στην Κρήτη» δήλωσε μετά το τέλος της συνάντησης ο κ. Μαρκογιαννάκης για να προσθέσει:
«Παρά τη μικρή καθυστέρηση κυρίως λόγω της πανδημίας, έλαβα τη διαβεβαίωση ότι το επόμενο διάστημα τα έργα θα «τρέξουν». Συζητήσαμε επίσης θέματα που αφορούν στην οδική ασφάλεια του νησιού και τα έργα προς αυτή την κατεύθυνση, εν αναμονή ενός ολοκληρωμένου, σύγχρονου και ασφαλούς αυτοκινητόδρομου.
Τέλος, αναφερθήκαμε στην αδειοδότηση των τρέιλερ, και την απόφαση τα τρέιλερ να διαθέτουν δική τους άδεια κυκλοφορίας και πινακίδα, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα ασφάλισής τους. Ο κ. Κεφαλογιάννης τόνισε ότι είναι ανοιχτός σε συγκεκριμένες προτάσεις για τη βέλτιστη εφαρμογή της απόφασης αυτής».