Αγαπητέ κύριε διευθυντά,
Σχετικά με την κυκλοφορούσα άποψη, ότι ο σημερινός ΒΟΑΚ έγινε την εποχή της χούντας, θέλω δημόσια να συγχαρώ τον συμπολίτη μας κ. Κώστα Μπριλάκη για την κατ’ επανάληψη τεκμηριωμένη του θέση, σε ότι αφορά τον ακριβή χρονικά σχεδιασμό, μελέτη, έναρξη κατασκευής και ολοκλήρωση τμημάτων του πριν τον Απρίλιο του 1967 και ιδιαίτερα για το προχθεσινό του άρθρο στην εφημερίδα σας.
Συχνά κάποιοι συμπολίτες μας υποστηρίζουν πεισματικά ότι ο υπάρχων ΒΟΑΚ κατασκευάστηκε μετά τον Απρίλιο του 1967. Μέγα ψέμα!
Όπως ακριβέστατα και αρκετά τεκμηριωμένα, αναφέρει ο κ. Μπριλάκης, σημαντικά τμήματα του δρόμου είχαν ολοκληρωθεί πριν τον Απρίλιο του 1967.
Μάλιστα, εκείνη την εποχή εργαζόμουν στα Χανιά και ενθυμούμαι ότι κατά τον ερχομό μου στο Ηράκλειο και/ή την επιστροφή μου στα Χανιά, τμήματά του από το Ρέθυμνο στη Σούδα είχαν δοθεί στην κυκλοφορία.
Ελπίζω ότι, μετά από το άρθρο του κ. Μπριλάκη, θα σταματήσει αυτή η παραπληροφόρηση, που δεν μας τιμά. Κάτι ανάλογο δυστυχώς συμβαίνει και με άλλα θέματα, όπως π.x. με τη δήθεν μηδενική αύξηση του δημοσίου χρέους μας την εποχή της χούντας.
Αντίθετα, ο κ. Μανώλης Δρεττάκης με αξιόπιστα στατιστικά στοιχεία έχει τεκμηριώσει ότι το δημόσιο χρέος από 35 δισεκατ. δραχμές το 1963, τριπλασιάσθηκε τα χρόνια της χούντας, δηλαδή αυξήθηκε σε 105 δισεκατ. δραχμές ή 23 % του ΑΕΠ.
Ανδρέας Αγγελάκης