Οι προσφερόμενες αεροπορικές θέσεις προμηνύουν “απογείωση” του τουρισμού

345

Πώς θα κινηθεί τουριστικά η Κρήτη το 2020; Είναι νωρίς για να απαντήσει κάποιος σε αυτό το ερώτημα, ωστόσο μια εικόνα δίνουν οι αεροπορικές θέσεις που διατίθενται από 97 και πλέον αεροπορικές εταιρείες με προορισμό το αεροδρόμιο “Νίκος Καζαντζάκης”.

Ο αερολιμενάρχης Ηρακλείου Γιώργος Πλιάκας
Ο κ. Γιώργος Πλιάκας

Σύμφωνα με τα στοιχεία του αερολιμενάρχη Ηρακλείου Γιώργου Πλιάκα, οι προσφερόμενες θέσεις σήμερα φθάνουν τα 5.751.482, ενώ πέρυσι την ίδια περίοδο ήταν 5.555.393. Αυτό σημαίνει ότι οι διαθέσιμες θέσεις είναι αυξημένες κατά 3,5%.

Ωστόσο, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τις πληρότητες αυτών των αεροπλάνων τη νέα σεζόν, αφού από αυτές θα κριθεί αν θα έχουμε αύξηση ή όχι στην αεροπορική κίνηση.

Είναι γνωστό ότι η Κρήτη αποτελεί το δυνατό χαρτί για μικρούς και μεγάλους τουρ οπερέιτορ, αφού παραμένει ένας εξαιρετικά δημοφιλής προορισμός διακοπών.

Άλλωστε, μεγάλες αεροπορικές εταιρείες έχουν ήδη ανακοινώσει ότι πυκνώνουν τα δρομολόγιά τους στην Κρήτη. Οι αυξημένες διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις δείχνουν τηνσημερινή τάση στην τουριστική αγορά, όμως σαφέστερη εικόνα θα έχουμε μέχρι τον Φεβρουάριο.

O πρόεδρος διευθυντών ξενοδοχείων Κρήτης Γ. Πελεκανάκης
Ο Γιώργος Πελεκανάκης

“Ένα άλλο χαρακτηριστικό της νέας σεζόν όπως είχε επισημάνει μετά την έκθεση του Λονδίνου ο Γιώργος Πελεκανάκης, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών Ξενοδοχείων, είναι ότι τα αεροπλάνα από τη Βρετανία θα έχουν στην πλειονότητά τους επιβάτες που έρχονται με τουριστικά πακέτα για διακοπές (πτήση και διαμονή) και όχι ως μεμονωμένοι επισκέπτες.

Να σημειωθεί ότι η Ελλάδα βρέθηκε στο επίκεντρο της παρουσίασης του καλοκαιρινού προγράμματος 2020, που πραγματοποίησε ο μεγαλύτερος Tour Operator της Ελβετίας Hotelplan στις αρχές της εβδομάδας, στη Ζυρίχη.

Οι τουριστικοί προορισμοί της χώρας μας αποτελούν το 30% του προγράμματος της Hotelplan και περιλαμβάνουν Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Κέρκυρα, Ρόδο, Κω, Ζάκυνθο, Χαλκιδική, Σάμο, Σαντορίνη και Θάσο.

Στη διάρκεια παρουσίασης του προγράμματος, η Victoria Studer, Product Manager του Hotelplan, τόνισε την υψηλή προτίμηση των Ελβετών για ελληνικούς προορισμούς, τάση που φαίνεται να ακολουθεί ανοδική πορεία και για την προσεχή χρονιά. Ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ζήτηση ο Hotelplan έχει προβεί σε διεύρυνση του δυναμικού κλινών και αεροπορικών θέσεων για το 2020.

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει