ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ: Ικανοποίηση για το 2019, συγκρατημένη αισιοδοξία για το 2020

173

Την ισχυρή παρουσία της Ελλάδας στη Διεθνή Eκθεση Τουρισμού του Λονδίνου (World Travel Market), με μια από τις πιο μεγάλες συμμετοχές της χώρας μας στην έκθεση αυτή, και τα πρώτα μηνύματα «συγκρατημένης αισιοδοξίας» στον ελληνικό τουρισμό για το 2020, επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, ο οποίος επισκέφτηκε τη Δευτέρα τα περίπτερα των Ελλήνων εκθετών και είχε επαφές με στελέχη της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς.

«Κλείνει δυνατά η χρονιά»

Ο υπουργός δήλωσε ότι η φετινή χρόνια κλείνει δυνατά και η Ελλάδα κοιτάζει το 2020 με αισιοδοξία, πιστεύοντας ότι με τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα «θα σπάσει ακόμη πιο μεγάλα ρεκόρ και στην ποιότητα και όχι μόνο στην ποσότητα».

Μιλώντας νωρίτερα σε συνέντευξη για την ελληνική συμμετοχή στην WTM του Λονδίνου, σε έλληνες και ξένους ανταποκριτές, αναφέρθηκε στο 10ετές στρατηγικό πλάνο του Υπουργείου για τον τουρισμό, που στηρίζεται σε τρεις βασικούς άξονες: την ποιότητα, τη βιωσιμότητα και την αυθεντικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Αναφερόμενος στο κλείσιμο του βρετανικού τουριστικού ομίλου Thomas Cook, τόνισε ότι η κυβέρνηση κινήθηκε γρήγορα για να στηρίξει αυτούς που υπέστησαν τις μεγαλύτερες ζημιές και το ίδιο το ελληνικό τουριστικό προϊόν, ώστε να μην υπάρξουν μόνιμες ζημιές για τις επόμενες χρονιές, και σκοπεύει να ξεκινήσει τη διαφημιστική καμπάνια της χώρας από το πρώτο τρίμηνο του νέου έτους.

«Ήδη η ζήτηση και από αεροπορικές εταιρίες για να αντικαταστήσουν τις χαμένες θέσεις, αλλά και από τους τουριστικούς πράκτορες ώστε να κάνουν συμφωνίες με τα ξενοδοχεία που είχαν συμφωνίες με την Thomas Cook και τις έχασαν, είναι πολύ αυξημένη και ισχυρή.

«Καμπάνια από πολύ νωρίς»

“Εμείς από την πλευρά μας θα ξεκινήσουμε τη διαφημιστική καμπάνια από πολύ νωρίς, από το πρώτο τρίμηνο και ιδανικά από τον Ιανουάριο του 2020 και με αυτό τον τρόπο θα βοηθήσουμε και θα στηρίξουμε τους έλληνες επαγγελματίες του τουρισμού” είπε.

Πρόσθεσε, επίσης, ότι παρά τους φόβους για το Brexit, αλλά και την ελληνική οικονομική κρίση, η βρετανική αγορά εξακολουθεί να πηγαίνει καλά, σημειώνοντας αύξηση όλα αυτά τα χρόνια και όπως φαίνεται μάλλον θα είναι η πρώτη τουριστική αγορά για την Ελλάδα.

«Η βρετανική αγορά πάει πολύ καλά. Ήδη όπως φαίνεται από τα νούμερα θα είναι μάλλον η πρώτη τουριστική αγορά για τη χώρα μας. Εμείς είμαστε ευχαριστημένοι με μονοψήφια αύξηση στον αριθμό των τουριστών, αλλά διψήφια αύξηση στο τουριστικό εισόδημα. Γιατί θέλουμε να φύγουμε από τα νούμερα και να βελτιώσουμε την ποιότητα προϊόντος, να εστιάσουμε σε τουρίστες με υψηλότερα εισοδήματα».

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει