Πόλος έλξης οι “τοπικές εμπειρίες”

Οι τουρίστες ενδιαφέρονται να ζήσουν τοπικές εμπειρίες όταν επισκέπτονται έναν προορισμό και οι ξενοδόχοι μπορούν να τις προτείνουν εξασφαλίζοντας παράλληλα την τόνωση των εσόδων τους, σύμφωνα με την Trivago που εξηγεί τον τρόπο που μπορεί να γίνει αυτό.

Μεταξύ άλλων αναφέρει:

“Σύμφωνα με μια νέα έκθεση καταναλωτών, μόνο ένας στους τέσσερις ταξιδιώτες σκοπεύει να κάνει κράτηση για όλες τις δραστηριότητες πριν από την ημερομηνία του ταξιδιού του. Αυτό σημαίνει ότι το 76% των ταξιδιωτών σκοπεύουν να κάνουν κράτηση για δραστηριότητες μόλις φτάσουν στον ταξιδιωτικό προορισμό τους. Και είναι γεγονός ότι για το 85% των δραστηριοτήτων η κράτηση πραγματοποιείται επιτόπου.

Οι τοπικές εκδρομές και δραστηριότητες μπορεί να είναι μια σχετικά εύκολη πώληση επιπλέον παροχών, καθώς οι ταξιδιώτες θέλουν εκ των πραγμάτων να έρθουν σε επαφή με το τοπικό στοιχείο. Μία μελέτη διαπίστωσε ότι το 98% των αποκριθέντων πιστεύουν πως είναι σημαντικό να ζήσουν μια «τοπική εμπειρία» σε μια νέα πόλη.

Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές καταλυμάτων είναι συχνά ειδήμονες σε δύο πεδία πληροφοριών που είναι ζωτικής σημασίας για την πώληση τοπικών εμπειριών: τις προτιμήσεις των πελατών τους και τις καλύτερες εμπειρίες που έχει να προσφέρει η τοποθεσία τους.

Με άλλα λόγια, τα ξενοδοχεία και άλλοι πάροχοι καταλυμάτων βρίσκονται στην τέλεια θέση για να συνδέσουν τους πελάτες τους με την ιδανική τοπική εκδρομή ή δραστηριότητα και με αυτόν τον τρόπο να τονώσουν τα έσοδά τους από βοηθητικές παροχές”.

Όπως εξηγεί η Trivago, “ο ευκολότερος τρόπος να δραστηριοποιηθεί ένα ξενοδοχείο στην πώληση τοπικών εμπειριών είναι να συνεργαστεί με διοργανωτές τοπικών εκδρομών και παρόχους δραστηριοτήτων. Σε αυτήν την περίπτωση, ο συνεργάτης αναλαμβάνει τον σχεδιασμό και την παροχή της εμπειρίας, ενώ το κατάλυμα λαμβάνει τέλη ή προμήθειες σύστασης πελατών.

Σε ό,τι αφορά την ουσιαστική πώληση αυτών των εμπειριών στους πελάτες, ένας τρόπος είναι να συνδυαστεί μια τοπική εκδρομή ή δραστηριότητα με το δωμάτιο, δημιουργώντας ένα δελεαστικό πακέτο προσφοράς με online προώθηση που συμβάλλει στην αύξηση του ποσοστού πληρότητας.

Και όταν αυτά τα πακέτα προσφοράς είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του καταλύματος, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος ενθάρρυνσης των απευθείας κρατήσεων.

Άλλος ένας τρόπος πώλησης αυτών των εμπειριών είναι με τη μορφή πρόσθετων παροχών, οι οποίες μπορούν να προταθούν στους ταξιδιώτες μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου, καθώς και κατά την άφιξη των πελατών ή κατά τη διάρκεια της διαμονής τους”.